Podle nejnovějších výsledků rádio Evropa 2 poslouchá 931 tisíc lidí denně, což je o 42 tisíc více než při předchozím měření. V meziročním srovnání ji poslouchá denně o 93 tisíc lidí více, což je nárůst zhruba o 10%. Její podíl na trhu pak vzrostl na 9,4 %. S ohledem na ukazatel „poslouchali v posledních 7 dnech“ je Evropa 2 druhým nejsilnějším rádiem na trhu s 1 846 tisíci posluchačů. Skupina lidí, kteří Evropu 2 poslouchají ve všední dny, také vzrostla a přehoupla se přes 1 milion.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za druhé pololetí loňského roku, a to v období od 1. 7. 2008 do 17. 12. 2008.
„Trvale sledujeme nejaktuálnější hudební a lifestylové trendy, snažíme se naše posluchače bavit, jsme interaktivní, stále více vsázíme na moderní technologie, především pak na internet a mobilní technologie. Myslím, že bez nadsázky jsme to my, kdo přitahuje mladé lidi k rádiu,“ říká Petr Vladyka, ředitel rádia Evropa 2.
„Evropa 2 má velmi atraktivní a kompaktní cílovou skupinu. Se 745 tisíci mladých posluchačů denně je absolutně nejsilnější značkou v komerčně velmi vyhledávané cílové skupině 12 – 39 let. Navíc je nejsilnějším rádiem na internetu. To nabízí ideální mix kampaní v kombinaci rádio a internet,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel mediálního zastupiteství pro Evropu 2 Regie Radio Music.