Praha, 10. července – Sklik.cz je reklamní systém typu PPC (pay per click – plať za klik) vyhledávače Seznam. Vychází z osvědčeného modelu Google AdWords. Na českém trhu v současné době funguje několik pay-per-click systémů. Prvním byl v roce 2002 eTarget, další byl v roce 2004 systém s názvem EdWards, který později jméno na bbKontext. V roce 2005 se pak objevil AdContext a AdFox portálu Centrum.cz.
Seznam.cz slibuje, že v systému Sklik nezvítězí ten, kdo nejvíce zaplatí, ale ten, jehož reklamní kampaně budou nejlépe optimalizované. S cenou 0,20 haléřů za klik je systém Sklik druhým nejlevnějším českým systémem.
V současnosti je Sklik ve fázi veřejného testování. Brzy přejde do ostrého provozu. Ještě než bude systém oficiálně spuštěn, má omezený počet zájemců možnost zúčastnit semináře, který poskytne veškeré informace o novém systému Sklik, pořádá konzultantská agentura H1.cz, která se tvorby systému Sklik aktivně účastnila. Celým seminářem bude provázet uznávaný odborník na PPC systémy Marek Prokop. O zkušenosti s Sklikem se podělí i Jiří Chomát, PPC specialista obchodů Internet Mall. Nebude chybět ani obchodní zástupce Seznamu, aby odpověděl na dotazy ohledně obchodních podmínek Sklik.cz a dalších reklamních produktů Seznamu.
Účastníci semináře, který se uskuteční 20. července 2006 v Praze a 25. července 2006 v Brně (http://www.explorer.cz/emarketing/emarketing_kurzy_sklik.aspx) se dozví nejen to, jak Sklik funguje a jak se ovládá, ale i četné triky, které pomohou předběhnout konkurenci. Pro ilustraci:
- Jak dostat inzerát na vyšší pozici za méně peněz než konkurenti.
- Jak neplatit za zbytečné návštěvníky a získávat více skutečných zákazníků.
- Jak skloubit placené odkazy s neplacenými výsledky vyhledávání (SEO – optimalizace pro vyhledavače).
V rámci spolupráce s profesionálními konzultanty z agentury H1.cz nabízí EXPLORER vedle školení Sklik řadu profesionálních analýz a služeb:
- Zpracování registrace do vyhledavačů – odeslání registrace až do 84 českých/slovenských a 14 zahraničních vyhledavačů.
- Webové analýzy ZDARMA (validita HTML kódu, automatický audit přístupnosti)
- Podrobné analýzy WWW stránek – z cílem přilákat více návštěvníků a získat z webu více
- Školení – semináře a individuální školení v oblasti PPC reklamního systému, optimalizace pro vyhledavače (SEO) pro webdesignéry, přístupnosti webových stránek a další.
Kromě placených služeb naleznou zájemci na stránkách Exploreru i bezplatné testovací nástroje, např. validátor HTML kódu nebo automatický audit přístupnosti.
Více informací naleznete na http://emarketing.explorer.cz.