Soutěž se navíc promítla i do dalších programových prvků Fajn radií: „iPhone4 mánie ovlivnila i naši reality show 30 sekund slávy, do které volali i posluchači, kteří chtěli iPhone 4 vyhrát za každou cenu. Někteří posluchači se vyznávali z lásky k soutěžní ceně, jiní o ní „beatboxovali“. Dvě slečny dokonce v rámci 30 sekund zinscenovaly soutěžní kolo, které bylo dokonalou kopií našeho soutěžního vysílání,“ popisuje M. Maďarka, co vše byli soutěžící ochotni pro výhru udělat.
iPhone 4 mánie navazuje na úspěšnou akci z roku 2008, kdy Fajn radia jako první v ČR nabízela svým příznivcům HiTech mobilní telefony iPhone3. „V roce 2010 jsme postoupili o level výše a nabídli našim posluchačům iPhone 4. Úkolem soutěžících bylo zachytit ve vysílání Fajn radií song Telephone od Lady GaGa a Beyonce, dovolat se jako 4. v pořadí do studia a správně si tipnout výherní telefonní číslo,“ vysvětluje princip akce M. Maďarka.
Rekordní návštěvnost webu i Facebooku
Soutěž iPhone 4 mánie byla s ohledem na životní styl cílové skupiny koncipována tak, aby měla velký přesah i na web rádia a jeho Facebook, kde se o iPhone 4 rovněž soutěžilo. „Zájem soutěžících se projevoval tak, že v rádiu v podstatě nonstop vyzváněl soutěžní telefon, bez ohledu na to, jaká skladba v našem vysílání zněla. V jednu chvíli musel operátor dokonce linku znovu zprovoznit, protože ji soutěžící přetížili. Na webu se soutěž projevila masovým nárůstem návštěvnosti. Počet unikátních návštěvníků dosáhl v průběhu soutěže 162.849, což představuje ve srovnání s předchozím měsícem nárůst o více než třetinu,“ říká M. Maďarka.
Na Facebooku soutěžilo o iPhone 113.341 lidí. „Soutěžní aplikace iPhone4 mánie na Facebooku byla v době svého trvání v průměru 3. nejnavštěvovanější stránkou na českém Facebooku. V některých dnech jsme si dokonce sáhli i na druhou příčku,“ říká na dokreslení obliby soutěže M. Maďarka. Počet fanoušků v hlavním fanouškovském profilu Fajn radia se během soutěže zvýšil o 18.631, v současné době jich tak Fajn radio má 71.553.
Fajn radia
Stanice této rodiny zaměřují především na mladé posluchače ve věku 15 až 35 let. Jejich program lze definovat jako tzv. CHR formát (Contemporary Hit Radio), který klade důraz na aktuální hudební hity a životní styl mladých lidí. Zatímco ostatní rádia se zaměřují na hraní osvědčených skladeb, Fajn radia z písniček hity vytvářejí. Výrazným prvkem Fajn radií je i aktivní promotion zahrnující jak soutěže ve vysílání, tak pořádání zajímavých off-air akcí.
Rodina Fajn radií v současné době zahrnuje stanice Fajn Radio Praha, Fajn North Music, Fajn Radio Life, Fajn Radio Agara a Fajn Rádio Hity. Tyto stanice poslouchá každý týden více než 487.000 posluchačů. Více informací na www.fajnradio.cz.