Do pracovního portfolia Petry Pácl bude patřit i prodej reklamního času na Fashion TV. „Fashion TV nepovažujeme za konkurenci, naopak nacházíme spolu řadu synergií. Toto spojeni vítají i naši dlouhodobí zákazníci, zejména z lifestyloveho segmentu,“ řekl Bronislav Kvasnička, generální ředitel Lagardère Advertising. „Naše společnost již rozšiřuje svoji působnost do oblasti multimédií, zejména televizní produkce a internetu. Jsme rádi, že se k nám vrací Petra Pácl a věříme, že spolupráce mezi naším mediálním zastupitelstvím a Fashion TV bude přínosná pro obě strany,“ dodal Kvasnička.
Fashion TV nabízí reklamu jak ve formě klasické inzerce, tak komerčně zaměřených reportáží. Během prvních měsíců svého fungování navázala televize spolupráci s řadou velkých klientů, například s mobilními operátory, bankami či dovozci vín a destilátů. Inzertními partnery stanice se stala též řada klientů z oblasti životního stylu, zejména bary, restaurace a eventové společnosti.
Fashion TV, jedna ze tří největších kabelových televizí světa, začala 1. března vysílat v České republice a na Slovensku. V obou zemích si její signál může naladit více než milion domácností. Fashion TV byla založena v roce 1997 podnikatelem Michelem Adamem a stala se v oblasti módy a životního stylu největším televizním kanálem, který vysílá celý týden 24 hodin denně. Má zastoupení v téměř 200 zemích šesti kontinentů a pokrývá přes 340 milionů domácností.
Lagardère Advertising je největším mediálním zastupitelstvím na časopiseckém trhu v ČR – jedničkou na trhu jak v podílu inzertních stran, tak v inzertních příjmech a nyní vstupuje i na slovenský trh. Portfolio společnosti, zahrnuje více než dvacet titulů dvou předních vydavatelství – Hachette Filipacchi 2000 a Burda Praha. Tyto tituly pokrývají tři klíčové segmenty časopiseckého trhu – segment životního stylu, vysokonákladových a zájmových titulů. Z lifestylových titulů patří do portfolia zastupitelství například Elle, Marianne, Maxim, Instyle a Apetit. Nedávný relaunch Apetitonline.cz, Maxim.cz a Elle.cz je součástí digitálního rozvoje společnosti.