FG Forrest realizátorem internetové kampaně McDonald´s
Vídeňská centrála McDonald´s pro střední Evropu si vybrala pro realizaci internetové kampaně českou agenturu FG Forrest. Kampaň bude probíhat v 16 zemích střední a východní Evropy.
Internetová agentura FG Forrest byla vybrána jako dodavatel komplexního řešení internetové kampaně plánované vídeňskou centrálou McDonald´s. Hlavní výhodou agentury FG Forrest byla její více než tříletá kvalitní spolupráce s českým zastoupením McDonald´s, která přinášela měřitelné úspěchy. Vídeňská centrála požaduje po agentuře FG Forrest navržení kreativního konceptu a zajištění vlastní realizace projektu. Spolupráce s vídeňskou centrálou je dalším krokem české agentury v jejích zahraničních aktivitách v zemích EU.
Primárním cílem kampaně je podpořit prodej, sekundárně pak profilovat značku McDonald´s v rámci konkurenčního trhu a podpořit její image. Hlavní částí kampaně je produktová microsite s internetovou hrou, která bude mít přímou návaznost na prodejní aktivity restaurací. Komunikace hry bude v rámci internetu podpořena bannerovou kampaní. Kampaň bude probíhat od srpna do září 2003 v 16 zemích střední a východní Evropy.
FG Forrest – Creative Technologies působí na trhu od roku 1996. Spojením kreativních, marketingových, IT a dalších služeb nabízí jedinečná komplexní řešení pro elektronická média – www aplikace, e-business systémy, multimedia. Mezi nejvýznamnější klienty FG patří např. Komerční banka, GE Capital, značka Libresse, Sazka, McDonald's, Živnostenská banka, Západočeská energetika či Kancelář prezidenta republiky. Více informací na www.fg.cz.