Hlavní navigace

Film Ženy v pokušení triumfoval na Novoměstském hrnci smíchu

[Tisková zpráva] Komedie Ženy v pokušení slaví triumf a televize Nova s ním! Film režiséra Jiřího Vejdělka, na němž se TV Nova podílela jako hlavní mediální partner, se stal nejúspěšnějším snímkem v novodobé historii Festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu. Kromě šesti hlavních cen od odborné poroty získal snímek i Cenu diváků. Festival se konal v Novém Městě nad Metují od 12. do 19. června.

Sdílet

Praha 21. června 2010 – Vášnivá komedie Jiřího Vejdělka Ženy v pokušení, která vypráví příběh tří žen, matky, dcery a babičky, z nichž první stojí na prahu nového života, druhá se potýká s první láskou a třetí na jejich problémy aplikuje svéráznou školu života, jednoznačně ovládla 32. ročník Festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu. Snímek získal hlavní cenu Zlatý prim za nejlepší filmovou komedii, režisér Jiří Vejdělek si odnesl Cenu za nejlepší režii, herci Vojtěch Dyk a Lenka Vlasáková dostali Cenu za nejlepší mužský a ženský herecký výkon, Cenu za výtvarný počin obdržela autorka kostýmů Katarina Bieliková a Cenu Zdeňka Podskalského za nejvýraznější výkon mladého tvůrce získala Veronika Kubařová. Cenu za nejlepší scénář porota letos neudělila.

Ženy v pokušení, jejichž hlavním mediálním partnerem je TV Nova, získaly i Cenu diváků, o níž tradičně rozhoduje nejdelší doba, po kterou se diváci při promítání v kině smějí. Při soutěžní projekci této komedie časoměřiči naměřili 22,13 % smíchu. Film měl u diváků tak obrovský úspěch, že organizátoři festivalu museli navíc přidat dvě promítání. V těsném závěsu následovala komedie Zdeňka Trošky Doktor od jezera hrochů, jejímž koproducentem je rovněž TV Nova, s 20,71 % smíchu.

Filmová komedie Ženy v pokušení se stala hitem letošního roku. Její autor, režisér a scenárista Jiří Vejdělek bodoval u diváků již úspěšným zpracováním románu Michala Viewegha Účastníci zájezdu, u jehož zrodu stála také TV Nova. Svůj režijní rukopis vtiskl rovněž promo kampani Novy Vy jste naše hvězdy, na níž se podílel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).