Nový systém umožní lepší přehled o programové nabídce. „Cílem těchto změn je umožnit celkový rozvoj stanice, rozšířit divácký záběr a oslovit mladší publikum, aniž bychom ztratili zájem cílové skupiny ve věku 39 – 49 let. Změny pozitivně ovlivní i partnery stanice MGM, kteří se pohybují na trhu placených TV služeb.“ uvedl Václav Mozer, Senior Marketing & PR manager Chello Central Europe. Nový design budou mít také lokalizované webové stránky MGM Channel – www.mgmchannel.com.
Nový vizuální vzhled kanálu nabízí moderní kombinaci kouzla Hollywoodu a legendární kvality značky MGM. Každé grafickém ztvárnění tak nyní divákovi nabídne kouzlo Hollywoodu. Atmosféru Hollywoodské podívané navodí scény z filmů protkané charakteristickým třpytem showbyznysu či světelné kužely vyzařující z filmových reflektorů. Každý programový prvek je speciálně upraven a doplněn charakteristickou scénou: herečka mává fotografům, herec utíká před policejními sirénami, pár tančí na scéně apod. Počínaje 1. květnem bude v novém grafickém kabátě naprosto vše, dokonce i charakteristické logo MGM, na němž je slavný lev Leo. Logo bylo digitálně upraveno a nyní bude animováno ve 3D.
U webových stránek se změní grafika i layout. Webové stránky však projdou celkovým relaunchem. Výrazně se zlepší využitelnost pro uživatele i jednoduchost použití, čímž stanice reaguje na zvyšující se požadavky diváků i jejich přístup k obsahu napříč různými médii. Díky změnám budou webové stránky MGM stále aktuální.
Informace o společnosti MGM Networks
Společnost MGM Networks spravuje podíly společnosti Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. v organizacích a společnostech spojených se jménem MGM, v kanálech, které vznikly jako společné podniky s hollywoodskými filmovými studii, a v dalších subjektech poskytujících programové služby v Evropě, Severní a Jižní Americe, v Asii, Tichomoří a v Africe. Bližší informace najdete na adrese www.mgmchannel.com. V České republice zastupuje stanici MGM CHannel společnost Chello Central Europe.