Praha 21. prosince 2009 – Mimořádnou diváckou pozornost vzbudilo finále první mezinárodní pěvecké soutěže Česko Slovenská SuperStar, které vysílaly televize Nova a televize Markíza v neděli 20. prosince 2009 ve 20 hodin v přímém přenosu. O vítězi rozhodli televizní diváci rekordním počtem 1 272 853 zaslaných sms zpráv. O titul a kontrakt v hodnotě 100 000 euro se utkali Čech Martin Chodúr a Slovák Miro Šmajda. Zvítězil Martin Chodúr s počtem 755 300 zaslaných diváckých hlasů, tj 59,34 %. Miro Šmajda získal celkem 517 553 hlasů, tj. 40,66 % ze zaslaných sms zpráv.
Přímý přenos dosáhl v cílové skupině D 15–54 rekordního podílu na sledovanosti 64,35 %. V cílové skupině D 15+ sledovalo finále soutěže 2 542 tisíc diváků. Největší pozornost vzbudil pořad v cílové skupině Ž 15–24, v níž dosáhl podílu na sledovanosti 78,62 %, a v cílové skupině Ž 25–34, v níž dosáhl podílu na publiku 74,29 %.
V cílové skupině D 15–54 dosáhl pořad Česko Slovenská SuperStar průměrného podílu na publiku 53,75 procent, v cílové skupině D 15+ ho sledovalo průměrně více než 1,8 miliónu diváků, a to za celou dobu vysílání.