Hlavní navigace

Finance.cz sází na cílenost internetové reklamy

[Tisková zpráva]

Sdílet

Finance.cz sází na cílenost internetové reklamy

Brno, 13. března 2002 – Právě spuštěné stránky http://novikli­enti.finance.cz mají za úkol přispět k řešení současné situace na poli internetové reklamy, kdy se zvyšuje množství a agresivita reklamy, aniž by se úměrně tomu zvyšovala její účinnost. Východiskem z této situace je podle provozovatelů spíše přesné cílení reklamy, než zvýšení její agresivity a kvantity.

Stránky obsahují nejnovější demografický výzkum uživatelů (nových klientů pro inzerenty) serveru Finance.cz. Po svém startu budou stránky pravidelně aktualizovány o další demografické výzkumy a novinky v reklamě na serveru. Zástupci firem, jejichž úkolem je tyto aktuální změny na internetu pravidelně sledovat, mají možnost se na této stránce zaregistrovat. Prostřednictvím mailu budou vždy první, kdo bude mít přehled o výzkumech, novinkách a akcích v reklamě na serveru Finance.cz. Provozovatelům serveru se na druhé straně otevírá cesta k přímé a intensivní komunikaci s inzerenty.

„Trend, který můžeme v reklamě na internetu pozorovat, je zvyšování její agresivity a množství. Tato situace je pro všechny tři zúčastněné strany nepříjemná“, říká Ing. Pavel Manhalter, výkonný ředitel Finance.EU a dodává „Uživatelé internetu vnímají velké množství a agresivitu reklamy jako obtěžující a snaží se jí eliminovat nebo najít stránky, kde ještě není reklama příliš rozšířená. Servery, jimž plynou příjmy především z reklamy, tak přicházejí o část svých spokojených uživatelů. Pro inzerenty to znamená, že ačkoliv vynakládají na reklamu více prostředků, její efektivita neroste úměrně“. Výkonný ředitel Finance.EU nastiňuje řešení ,,Východiskem z této slepé uličky jsou pravidelné výzkumy složení návštěvníků a systematická komunikace s inzerenty. A to je poslání naší nově otevřené stránky".

Více informací:

Pavel Manhalter
výkonný ředitel
FINANCE.EU, a.s.
www.finance.cz
tel.: +420 (5) 44423715
e-mail: manhalter@finan­ce.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).