Hlavní navigace

Firmy jsou dlouhodobě nejvíce spokojeny s internetem a telefony od UPC

[Tisková zpráva] Praha 21. 3. 2011. Internet a telefonní služby od UPC jsou ze všech dostupných internetových nabídek pro firmy ty nejoblíbenější. Z toho internet je nejoblíbenější již sedmý rok za sebou. UPC má rovněž ze všech provozovatelů internetu nejvěrnější firemní zákazníky. V roce 2010 si pak společnost se svým internetem pro firmy vydobyla na tomto segmentu trhu pozici druhého největšího provozovatele. Nejlépe se jí přitom vede v Praze.

Sdílet

Tyto a další informace přinášejí studie „Internet v českých firmách“ a  „Telekomunikace a VoIP v českých firmách“ od analytické agentury Digimark. Studie vychází z dat kvantitativního výzkumu, který má nepřerušenou desetiletou tradici. Naposledy proběhl v  prosinci 2010. Zúčastnilo se ho 2250  respondentů z řad firem působících v České republice. Společnost UPC si, stejně jako jiné společnosti, výsledky výzkumu od výzkumné agentury pouze kupuje a není jeho zadavatelem. Získává tak skutečně  objektivní pohled na sebe i  na konkurenci.

Studie mimo jiné konstatují, že:

  • UPC je druhý největší poskytovatel internetových služeb firmám a to bez ohledu na typ připojení.
  • Internet od UPC přitom nejčastěji využívají nejmenší firmy do pěti zaměstnanců a s obratem do pěti miliónů Kč – ovšem téměř stejně tak  je  oblíbený i u firem s více než  stem zaměstnanců  a  s obratem nad sto miliónů Kč.
  • Nejčastějšími zákazníky Internetu UPC jsou  IT firmy a fyzické osoby – podnikatelé. í
  • UPC si přitom vede nejlépe v Praze, kde jeho služby využívá 16 % firem. Následují jihovýchod ČR  a Ostravsko.
  • UPC je jediný poskytovatel internetových služeb na českém trhu, který  má dlouhodobě více než 50 % zcela spokojených zákazníků (v roce 2010 přesně 53 %) s jeho internetem. Dalších 42 % zákazníků je s ním pak spíše spokojeno a pouze 5 % spíše nespokojeno. Zcela nespokojena pak není žádná firma. S internetem UPC je tedy v celkovém součtu spokojeno 95 % jeho firemních zákazníků.
  • Ještě o jedno  procento více (celkem 96 %) firem je pak spokojeno se samotnou firmou UPC jako  s firmou  poskytující internetové služby.
  • UPC má rovněž nejstabilnější  klienty. Může počítat s věrností   90%  z nich.
  • UPC si vede také absolutně nejlépe mezi operátory hlasových služeb co do spokojenosti zákazníků: 98 % z nich je s UPC spokojeno. Z toho 53 % zcela spokojeno. I v tomto případě je  UPC  jedinou firmou, které se podařilo prolomit padesátiprocentní  hranici úplné spokojenosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).