„S námi se firmy nemusí obávat, zda si vybraly ten nejlepší tarif – uděláme to za ně. Automaticky provádíme firemním zákazníkům jednou za tři měsíce analýzu útrat a vracíme peníze při neoptimálním užívání služeb. Jako jediný operátor na trhu vrátíme rozdíl zpět zákazníkovi ve formě kreditu na další období,“ říká Pavel Kusý, marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Celkově jsme od spuštění služby Bez obav v březnu 2005 vrátili firemním zákazníkům téměř 250 milionů korun.“
Službu Bez obav si mohou zdarma aktivovat firemní zákazníci s písemnou smlouvou, kteří používají alespoň jeden z Tarifů Naplno nebo Nabitých tarifů. Vodafone díky Bez obav firemním zákazníkům po uplynutí tří celých účtovacích období automaticky spočítá ideální rozložení tarifů a zjistí tak, zda zákazník využívá ty, které jsou pro něho nejvýhodnější. Když zjistí rozdíl mezi zvoleným tarifem a optimálním tarifem v neprospěch zákazníka, kompenzuje mu tento rozdíl v plné výši finančním bonusem, který zákazník najde v následujícím Vyúčtování.
Všechny služby Vodafonu, které umožňují mít své výdaje pod kontrolou, tedy Volací jistinu, Volací limit, FlexiLimit a FlexiStrop, využívají stovky tisíc zákazníků.