Hlavní navigace

Forrester Research: Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

[Tisková zpráva] Analytici označili samoobslužné řešení Genesys Voice Platform za technologii, která vede co do vlastností i funkčnosti. Dokonce disponuje funkcemi, které konkurence teprve plánuje nabízet. Řešení umožňuje řídit komunikaci se zákazníky prostřednictvím call center, ať už zákazník firmu kontaktuje přes web, telefon, SMS zprávu či třeba on-line chat.

Sdílet

PRAHA, 29. října 2009 – Analytická společnost Forrester Research vypracovala studii, v níž hodnotí osm technologických řešení automatizované obsluhy zákazníků – takzvané hlasové samoobsluhy (Interactive Voice Response – IVR) a hlasové portály (Voice Portals – VP). Jde o klíčové technologie využívané v oblasti péče o zákazníky prostřednictvím firemních call center. Analýza s názvem The Forrester Wave™: Premise-Based IVR/Voice Portals, Q2 2009 označuje společnost Genesys, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, coby lídra v oblasti technologických řešení IVR systémů a hlasových portálů.

INFO BOX: Genesys Voice Platform zjednodušuje řízení komunikace se zákazníky prostřednictvím call center. Technologie umožňuje vyřídit požadavky zákazníků prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu – webu, telefonu, chatu či SMS zpráv – a docílit tak jejich spokojenosti.

Analytici Forrester Research uvádějí, že samoobslužné řešení Genesys Voice Platform verze 8.0 „vede co do vlastností a funkčnosti. Genesys již nabízí to, co druzí teprve mají v plánu. Firma Genesys nabízí rozsáhlé využití aplikací Web 2.0 a je lídrem v oblasti poskytování multikanálové podpory zákazníků – prostřednictvím webu, video hovorů, textových zpráv a e-mailu. Její otevřená a vysoce škálovatelná platforma podporuje všechny platformy ústředen pro automatickou distribuci hovorů i samoobslužné systémy provozované prostřednictvím libovolného média.“ Analýza hodnotila techn

Společnost Genesys obdržela nejvyšší hodnocení v každé ze tří hlavních kategorií: Současná nabídka, Strategie a Viditelnost na trhu. Krom toho Genesys dosáhla nejvyššího skóre také v šesti z osmi zkoumaných podkategorií: Platforma a architektura, Podporované funkce, Podporované standardy, Správa platformy, Produktové služby, Instalovaná báze produktů. Forrester Research hodnotil technologická řešení v 52 kritériích.

Z produktových lídrů zmiňovaných v analýze Forrester Wave je Genesys jedinou společností, která je zaměřena na plně softwarovou platformu. „Ta je postavena na otevřených standardech, a nevyžaduje proto nákup speciálního proprietárního hardwaru. Jinými slovy: řešení je funkční s různými hardwarovými platformami,“ řekla Marie Udal, marketingová manažerka společnosti Genesys.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.
Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinte­ractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent
Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanců a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži. Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).