Společná práce na tvorbě nových webových stránek je v plném proudu, některé fáze prací již finišují. Ve forrestí dílně se realizuje navržený koncept, grafika a v současné době se pracuje na technickém řešení celé prezentace.
Hlavním úkolem nového webu je v souladu s ostatními marketingovými metodami podporovat image Bernarda, coby prémiové, kultovní značky i v online prostředí. Web, jako takový, bude grafickou image prezentací s důrazem na detail, který vyvolává emoci a sounáležitost se značkou BERNARD.
Předpokládané spuštění webu se plánuje na konec října 2010. Celá prezentace bude nově postavena na redakčním systému Edee CMS.
FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996. Poskytuje kompletní internetová a intranetová řešení od analýzy, návrhu designu až po produkci a servis svěřených projektů v kombinaci s efektivním online marketingem a kreativním přístupem. Souběžně vyvíjí vlastní systém pro správu obsahu webů Edee CMS. Podpis FG Forrest lze nalézt například na projektech pro Skupinu ČEZ, Kancelář prezidenta republiky, Komerční banku, Lagardère Active ČR, McDonald´s nebo PPF.
Rodinný pivovar BERNARD je stabilním pivovarem s tržním podílem přesahující jedno procento českého pivního trhu, který navázal na tradici pivovaru v Humpolci vybudovaného v 16. století. Pro jeho produkt je charakteristická vyvážená harmonie vůně a chuti. Značka je známa svými neotřelými reklamními aktivitami a komentáři k dění ve společnosti. BERNARD se stal prémiovou a kultovní značkou nejen na území České republiky, ale exportuje se i do desítek zemí celého světa.