Hlavní navigace

Fotbalová Prima 11

[Tisková zpráva] Fotbalová Prima 11

Sdílet

1. Vysoká sledovanost celého šampionátu
Průměrný podíl (share) Televize Prima ve dnech, kdy se hrály zápasy UEFA EURO 2008TM, byl 20,32 % diváků z cílové skupiny Dospělí 15+. Přestože český tým nepostoupil ze základní skupiny, sledovalo čtvrtfinálové zápasy průměrně 27,6 % diváků (share) z cílové skupiny Dospělí 15+ přítomných v té době u televize.

2. Vysoká sledovanost posledního týdne
Jednalo se o týden semifinálový. Průměrný podíl Televize Prima v celodni byl 19,15 % (share) v cílové skupině 15+.

3. Zápas ČR – Turecko patří mezi nejsledovanější pořady Televize Prima v její historii
V cílové skupině Muži 15+ se dokonce řadí mezi pořady úplně nejsledovanější. Druhou polovinu přenosu sledovalo neuvěřitelných 1 999 000 diváků z cílové skupiny Dospělí 15+.

4. Zprávy TV Prima – šampionát pozitivně dopadl i na zpravodajství
Jakkoli byly některé komentáře týkající se vlivu tohoto fotbalového svátku na sledovanost pravidelných titulů Televize Prima skeptické, můžeme říci, že např. hlavní zpravodajská relace Televize Prma, dosáhla v posledním, tj. 26. týdnu EURO 22 % podílu na trhu v cílové skupině 15+.

5. Úspěšná reklamní kampaň

  • 82 % diváků hodnotí kampaň jako zajímavou a zábavnou
  • 79 % diváků hodnotí kampaň jako pochopitelnou a srozumitelnou
  • 77 % diváků hodnotilo kampaň jako odlišnou od ostatních sportovních reklam
  • 56 % diváků si zapamatovalo vizuály

Nejvíce diváci oceňovali myšlenku a vtip, které reklamní kampaň měla.

6. Ženy a fotbal
O fotbal jevily zájem i ženy, a to rozhodně ne malý. Nejvyšší sledovanost v cílové skupině Ženy 15+ byla ve druhé polovině zápasu Turecko – ČR; průměrně se na ni dívalo 706 000 divaček starších 15 let. Zajímavostí je, že druhá nejvyšší sledovanost u žen byla při finálovém zápase, a ne v dalších zápasech českého týmu. Druhou polovinu finálového zápasu Německo – Španělsko sledovalo 402 000 divaček starších 15 let.

7. Posílení povědomí o Televizi Prima
Televize Prima je vnímána jako stanice, která se dokáže se ctí vypořádat i s velkou akcí typu UEFA EURO 2008TM. 85 % diváků hodnotí obecně vysílání šampionátu Televizí Prima pozitivně.

8. Věrnost diváků Televizi Prima
Diváci se vracejí ke svým oblíbeným pořadům. Hádej, kdo jsem! v minulém týdnu sledovalo průměrně 843 000 diváků z cílové skupiny Dospělí 15+ a po ukončení EURO 2008 dosáhl na počátku tohoto týdne share 29, 4 % u diváků starších 15 let.

Na počátku června sledovalo Velmi křehké vztahy průměrně cca 1 052 000 diváků starších 15 let. Předpokládáme, že jejich obliba u diváků nebude klesat ani při premiérových dílech, které se začaly vysílat včera.

9. Dobrá a profesionální práce komentátorů
Dvě třetiny diváků byly s prací komentátorů spokojeny. 73 % diváků hodnotí jejich práci jako profesionální.

10. Diváci přijali kladně fakt, že evropský šampionát vysílala právě Televize Prima
Celkem 92 % diváků bylo rádo, že Televize Prima přenášela zápasy UEFA EURO 2008TM.

11. Celkový pozitivní dopad na image Televize Prima
Zde se tato skutečnost projevila především u cílové skupiny Muži, kteří primárně Televizi Prima nepovažují za sportovní kanál. Pozitivně hodnotili programovou změnu směrem k fotbalu. U téměř poloviny dotazovaných znamenalo UEFA EURO 2008TM impulz ke zlepšení vnímání Televize Prima jako značky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).