Praha 26. března 2007– I když se českým reprezentantům nedařilo a v sobotním kvalifikačním utkání o postup na mistrovství Evropy 2008 ve fotbale prohráli s Německem 1 : 2, desítky tisíc fanoušků je povzbuzovaly nejen na vyprodaném letenském stadionu, ale stovky tisíc i doma u televizních obrazovek. Zápas roku, který v přímém přenosu vysílala TV Nova, sledovalo 19,2% obyvatel ČR starších 15 let, což je konkrétně 1 650 000 diváků. V hlavní cílové skupině 15 – 54 let činil podíl na sledovanosti 47,63%. Zájem o fotbalovou bitvu Česká republika – Německo měli samozřejmě především muži – podíl na sledovanosti ve zmíněné cílové skupině muži 15 – 54 let činil 57,23%. Největšími fanoušky u televizních obrazovek pak byli muži ve věku 15 – 24 let. Jejich podíl na divácích činil dokonce 64,03%.