Hlavní navigace

Franchise Meeting Point letos s větší nabídkou a novými tématy

[Tisková zpráva] Po úspěšné premiéře, která proběhla v rámci loňských veletrhů INVEX - DIGITEX, se stejně tak i letos pod názvem FRANCHISE Meeting Point (FMP) uskuteční rozsáhlá přehlídka podnikatelských příležitostí v České republice. Oproti loňskému ročníku se představí větší počet poskytovatelů franchisingu a jejich expozice budou navíc doplněny prezentacemi objasňujícími problematiku franchisingu a podnikání u nás. Mezi firmami, které se letos na podzim projektu FMP zúčastní, nebudou chybět celosvětově úspěšné řetězce Italian wine shop, Dana Service, Subway, RE/MAX, ERA reality či CHIRŠ ani české franšízové systémy jako Paneria nebo TANA reality a další… Největším vystavovatelem a generálním partnerem projektu je Komerční banka.

Sdílet

I letos bude veletrh INVEX určen profesionálům, kteří hledají řešení nejen z oblasti informačních a komunikačních technologií, ale také další příležitosti pro rozvoj svého podnikání. Účast tuzemských a zahraničních franchisorů, finančních institucí, Czech Investu a subjektů nabízejících zboží a služby pro podnikatele a franchisové systémy je nejlepší zárukou pro nalezení komplexního řešení. „Zcela konkrétní zájem návštěvníků Invexu o problematiku franchisingu nás v loňském roce velmi příjemně překvapil. Jejich počet přesáhl 6 tisíc a potvrdil skutečnost, že tato forma podnikání je stále populárnější, což nás pro letošní ročník velmi zavazuje. I proto jsme připravili řadu vylepšení a ucelený program prezentací,“ přibližuje plány pro druhý ročník FMP vedoucí manažer veletrhů Invex a Digitex Petr Ondrášek.

Zájemci o franchising se tak budou moci v celé řadě prezentací mimo jiné detailně seznámit s řešením následujících okruhů otázek: Jak financovat franchisové podnikání? Co lze očekávat od franchisových centrál? Jak komunikovat s trhem, zákazníky, obchodními partnery a dodavateli? Jaké jsou nové programy podpory pro malé a střední podnikatele nejen v oblasti franchisingu ze strany ČMZRB? Jak pomoci zahraničním franchisorům při vstupu na český trh? Jak můžou regiony pomoci rozvoji franchisingu v nich?

Samostatnou kapitolou doprovodného programu jsou Evropské franchisové dny 10. a 11. října 2006, kdy se v Brně setkají špičkoví a renomovaní evropští odborníci z franchisového podnikání a zástupci francisových svazů z Německa, Francie, Velké Británie a Rakouska s českými podnikateli a zájemci o franchising. Je to vůbec poprvé v historii rozvoje franchisingu v České republice, kdy je možné ve dvou dnech vyslechnout kvalitní referáty, zúčastnit se diskusí a osobně poznat nejvýznamnější osobnosti evropského franchisingu z tolika zemí najednou

Franchising má své zastoupení již v celé řadě oborů. Největší oblibě se však franchising těší zejména v oblasti obchodu, služeb a gastronomie, jako například pekařství Paneria, fast-food Subway, italský Italian wine shop nebo známý Daniel´s Donuts. Ani v letošním roce nebudou na FMP chybět nabídky významných nadnárodních i tuzemských systémů realitních kanceláří jako CHIRŠ ČR, ERA Reality, TANA reality nebo RE/MAX ČR. Jedním z těch, kteří se po loňské účasti představí na podzim v Brně i letos, je známý franchisingový projekt CHIRŠ ČR. „Vloni jsme na FRANCHISE Meeting Point navázali několik velice dobrých kontaktů, z nichž jsme otevřeli nové pobočky v Brně, a svou účastí jsme samozřejmě podpořili již stávající brněnské pobočky. Účast na hlavním veletrhu franchisingu zapadá do naší strategie rozvoje v České republice, kterou máme vypracovanou na nejbližších 10 let, a tento veletrh je jednou z cest jak se vhodně prezentovat,“ popisuje záměry pan Artem Egorov, ředitel společnosti Chirš ČR.

Spolupořadatelem a odborným garantem celého projektu FMP je Česká asociace franchisingu (ČAF) – nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu (franchisory) a další odborníky zaměřující se na problematiku franchisingu. Hana Jurášková, výkonná ředitelka ČAF, závěry loňského úspěchu projektu FMP na veletrhu Index potvrzuje: „Invex prokázal obrovský potenciál podnikatelských subjektů, jež oba veletrhy každoročně navštěvují, v oblasti franchisingu. Z našich poznatků vyplývá, že většímu rozšíření ve světě tak oblíbeného franchisingu brání mimo jiné i nedostatečná znalost jeho fungování. Proto podobné akce jako na Invexu velmi vítáme. Za posledních pět let vzrostl počet příjemců franchisových licencí v ČR více než pětkrát na 752 a počet Francoisových provozoven více než jedenáctkrát na 1450 a my věříme, že i letošní ročník FMP významně přispěje k dalšímu rozšíření této formy podnikání.“

Projektu FMP 2006 na veletrhu Invex by se mělo účastnit na čtyři desítky vystavovatelů a prezentujících firem. Předpokládán je zájem zhruba 8 tisíc návštěvníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).