Kampaň společnosti Canon představující freecording má za úkol bourat staré, strnulé postupy při natáčení videa, povzbuzovat filmaře-freecordéry (nová generace uživatelů videokamer) k natáčení videa bez zavedených pravidel a k hledání akce a dobrodružství v každém dni. Jde o dlouhodobou komplexní kampaň a vytvoření skupiny na portálu Flickr je dalším krokem v jejím procesu. Kampaň se v této fázi otevře uživatelům a jimi vytvořenému obsahu a spotřebitelům pomůže definovat, co pro ně freecording znamená.
Greg Kukolj, Marketing and Communications Director z Canon Europe, říká: „Společnost Canon si portál Flickr vybrala pro jeho silné spojení s kvalitou a kreativitou. Jde o další důležitý krok pro Canon a kampaň věnovanou freecordingu, jelikož spotřebitelům nabízí pevnou základnu pro snadné nahrávání a sdílení videosnímků pořízených ve freecordingovém stylu. Na tomto portálu budou moci nalézt inspiraci, ale také inspirovat druhé, což je důležité pro vznik svěžích tvůrčích nápadů.“
Stránky skupiny tvůrčích filmařů Freecording group na portálu Flickr budou od nynějška místem, kde tvůrci mohou nahrávat a sdílet své stávající i budoucí videosnímky. Webové stránky a dosud nahrané klipy najdete na adrese http://flickr.com/groups/freecording.