Tržní podíl Frekvence 1 stoupl na 10,7% a stanici si naladí 930 tisíc posluchačů denně a 1 750 tisíc týdně. Ve všední dny (poslechovost včera) rádio poslouchá dokonce 1,025 milionu lidí. A s rádiem průměrně tráví 206 minut denně.
Frekvence 1 také výrazně posílila (o 15%) ve skupině ekonomicky aktivních posluchačů.
Jméno Frekvence 1 si spontánně vybaví 49,7 % lidí ve věku 12 až 79 let, což představuje 4 388 tisíc lidí, a je tak nejznámější značkou na rozhlasovém trhu.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1. 4. 2008 – 30. 9. 2008.
„Od ledna letošního roku jsme intenzivně pracovali jak na novém programu, tak na lepší definici propagace značky Frekvence 1. Teď se projevily výsledky našeho úsilí. “ říká Miroslav Škoda, programový ředitel Frekvence 1.
„Ukazuje se, že úsilí a investice do zkvalitňování programu se vracejí nejen v nárůstu posluchačů, ale i ve zvýšeném zájmu zadavatelů po reklamě na Frekvenci 1,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.