Od poloviny ledna letošního roku mají posluchači možnost si na webu Frekvence 1 www.frekvence1.cz naladit celkem tři rádia – stávající vysílání Frekvence 1, které je identické s rozhlasovým vysíláním, a nyní i dvě nová čistě internetová rádia Frekvence 1 Romantika a Frekvence 1 Legendy. Současné internetové vysílání celoplošné Frekvence 1 je mezi příznivci poslechu po síti značně oblíbené – řadí se k jedněm z nejposlouchanějších na českém internetu.
Výhodou internetových rádií Frekvence 1 Legendy a Frekvence 1 Romantika je jejich interaktivita. Posluchači mají možnost ovlivnit, jak často se mají jednotlivé songy hrát, a to oznámkováním aktuálně hrané skladby. Na webu Frekvence 1 lze také diskutovat s hudebním dramaturgem, který vytváří hudební program těchto rádií, nebo s dalšími posluchači v diskuzním fóru.
„Posluchači rádia Frekvence 1 Legendy uslyší nonstop největší legendy světové i české hudební scény a nejlepší goldové songy. Rádio Frekvence 1 Romantika je zase plné největších balad posledních 25 let. V obou případech bez mluveného slova a reklam,“ zdůrazňuje Barbora Tachecí, ředitelka programu Frekvence 1. „Obě naše nová rádia stavíme na zavedené značce Frekvence 1 a na atraktivním hudebním programu a do budoucna je čeká velký rozvoj.“
Frekvence 1 Legendy hraje například interprety a kapely jako Beatles, Rolling Stones, ABBA, Elvis Presley či Bee Gees, z českých legend pak například Olympic nebo Katapult. Do repertoáru Frekvence 1 Romantiky patří například Everything I Do I Do It for You od Bryana Adamse, Voda, čo ma drží nad vodou od Joža Ráže, It Must Have Been Love od Roxette, Jsi můj pán od Lucie Bílé a další známé romantické songy.
„Naše nová rádia Frekvence 1 Legendy a Frekvence 1 Romantika lze naladit jen na internetu, tradičním rozhlasovým způsobem vysílá i nadále jen celoplošné rádio Frekvence 1,“ shrnuje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace tohoto rádia. „V současné době investujeme do internetových aktivit mnoho energie i finančních prostředků, protože v něm vidíme zajímavou cestu, jak dostat náš atraktivní rozhlasový obsah ke stávajícím i novým posluchačům. Kromě toho internet přináší i možnost rozvíjení našeho hlavního obsahu, jako je právě nová stanice orientovaná na romantické songy či stanice hrající songy legendárních interpretů.“
Mediální koncern Lagardere, který v ČR provozuje Frekvenci 1, Evropu 2, rádio Bonton a Info Radio, je na českém trhu prvním tradičním komerčním vysilatelem, který razantně vstupuje na pole internetových rádií.