V průběhu týdne poslouchalo Frekvenci 1 835 tisíc lidí, poslechovost včera ve všední dny se opět vyhoupla přes milion na 1 056 tisíc (oproti 1 025 tisícům při posledním měření). Průměrná doba poslechu je 202 minuty denně.
Frekvence 1 je dlouhodobě nejznámější značkou na trhu, spontánně si ji vybaví 51% lidí (4, 5 milionu ve věkové skupině 12 – 79 let).
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1. 7. 2008 – 17. 12. 2008.
„Čísla nám rostou kontinuálně. Jsem spokojený. A zvědavý, jak v těch dalších zafunguje naše nová ranní posila – Miloš Pokorný a Roman Ondráček v show Den začíná v osm,“ říká Mirek Škoda, ředitel Frekvence 1.
„Výsledky poslechovosti Frekvence 1 jsou dobře patrné na poptávce zadavatelů reklamy po této stanici. Frekvence 1 se pro řadu z nich stává hlavním pilířem komunikačních kampaní,“ říká Michal Beran obchodní ředitel zastupitelství RRM.