Pozice rádia je dlouhodobě stabilní. Tržní podíl se zvýšil na 11,2 % a zůstává tak druhý nejvyšší na českém rozhlasovém trhu. Frekvenci 1 si denně naladí 865 tisíc posluchačů, týdně oslovuje 1 697 tisíc posluchačů. Průměrná doba poslechu Frekvence 1 činí 226 minut denně.
Tyto výsledky přinesl nejnovější Radio Projekt, který shrnuje poslechovost rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 1. 2007 až 30. 6. 2007.
„Známost značky Frekvence1 i výkon tohoto rádia je dlouhodobě více než dobrý. Oslovuje zákazníky po celé ČR s vysokou účinností,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.
Podle výsledků červnového NetMonitoru tráví návštěvníci na internetových stránkách www.frekvence1.cz dvakrát tolik času než v roce 2006 a jejich návštěvnost vzrostla téměř o 70% na 59 tisíc uživatelů měsíčně.