Frekvenci 1 si denně naladí 932 tisíc posluchačů a týdně 1832 tisíc posluchačů, což při meziročním srovnání znamená nárůst o 135 tisíc posluchačů denně a 269 tisíc posluchačů týdně. Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1.10.2008 – 30.3.2009.
„Jsem velmi spokojen. Strategické ukazatele jsou víc než dobré, meziroční nárůst je o 135 tisíc v denní poslechovosti , 269 tisíc v týdenní a 0,5% v share – víc jsem si snad ani nemohl přát, navíc se nám podařilo omladit publikum Frekvence 1 a oslovit více posluchačů v důležité skupině 30–50 let. Největší radost mi ale udělalo to, že roste celý rozhlasový trh. Zdá se, že ještě nějaký čas budeme mít práci,“ řekl Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.
„Rozdělení programu Frekvence 1 do nových tematických bloků se osvědčilo nejen z hlediska poslechovosti, ale především s ohledem na zájem zadavatelů reklamy. Umožňuje jim mnohem přesnější cílení a dosahování vyšších komunikačních efektů,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.