Hlavní navigace

Frekvence 1 provozuje diskuzni forum

[Tisková zpráva] Praha 15. února 2007 -- Rádio Frekvence 1 provozuje na adrese www.frekvence1.cz své nové diskuzní fórum. To je určeno všem posluchačům, kteří chtějí diskutovat o nejrůznějších záležitostech týkajících se tohoto rádia, pořadech a moderátorech i o čemkoli jiném, co je zajímá. Jedná se o největší a nejpropracovanější diskuzní fórum mezi českými rádii, a informačně tak zpestřuje stávající webové stránky www.frekvence1.cz.

Sdílet

Diskuzní fórum Frekvence 1 je rozděleno do čtyř základních tematických sekcí: Volná diskuze (kde mohou návštěvníci diskutovat na libovolná témata, která si sami vytvoří), Lidé na Frekvenci 1 (zde mohou psát své názory na moderátory Frekvence 1), Pořady Frekvence 1 (obsahující Krásné ráno, národe!, Na titulní straně, Křížový výslech, Sexy život, SMS Show, Pressklub a další…) a konečně Ostatní (Sex a vztahy, Autorevue, Muzika, Film a TV a Životní styl).

„Podle vyjádření návštěvníků představuje pro ně toto diskuzní fórum zajímavé zpestření. Mohou si popovídat s ostatními posluchači o rádiu, které denně poslouchají, a zároveň i o věcech, které s rádiem nemají nic společného,“ uvádí Barbora Tachecí, ředitelka programu Frekvence 1.

„V oblasti internetu je Frekvence 1 velmi aktivní, v lednu jsme například spustili nová webová rádia Frekvence 1 Legendy a Frekvence 1 Romantika,“ poznamenává Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Internet je totiž pro Frekvenci 1 důležitým komunikačním médiem, kde může naše rádio nabízet svým tradičním i novým posluchačům další služby, obsah i zábavu.“

Nejdiskutovanějšími moderátorkami na tomto fóru jsou Laďka Něrgešová a Michaela van Erne, která je dle ohlasů návštěvníků webu nejoblíbenější moderátorkou a má zde i největší fanklub. Nejdiskutovanějším pořadem je pak Krásné ráno, národe! s Tomášem Krausem.

Zajímavostí fóra Frekvence 1 je, že uživatelé za své příspěvky získávají body. Ti nejlepší pak za ně pravidelně dostávají od Frekvence 1 nejrůznější ceny – počty bodů se liší podle toho, zda se jedná o běžnou odpověď, založení tématu či dokonce o vytvoření takového tématu, které je čtenářsky lákavé a často navštěvované.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).