Frekvence 1, která patří mezi nejstabilnější rozhlasové značky, potvrdila svou pozici v první trojce na rozhlasovém trhu. Vykázala největší meziroční nárůst nových posluchačů v absolutních číslech (83.000) a také růst posluchačů v komerčně nejzajímavějších demografických skupinách. Ve velmi bonitní cílové skupině 30–49 let narostl Frekvenci 1 počet posluchačů od posledního měření o 13 %!
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1.4.2010 – 30.9.2010.
„,Třináctiprocentní růst v naší hlavní cílové skupině je důvod k radosti. Ale bednu šampaňského jsem kolegům slíbil za vyšší metu, takže bouřlivé oslavy budou až příště…“, komentuje výsledky ředitel rádia Frekvence 1 Miroslav Škoda.
„Frekvence 1 inspiruje stále větší množství zadavatelů k rozmanitým formám reklamních a komunikačních projektů a to především díky neuvěřitelně bohatému programu. Výrazně roste například v segmentu rychloobrátkového zboží,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.