„Milan Fridrich prokázal, že je zkušeným manažerem a novinářem. To, co během posledních třech měsíců redakce zpravodajství dosáhla pod jeho vedením, je velmi viditelné. Obzvlášť zprostředkování informací z volby prezidenta bylo ukázkou špičkové manažerské práce vedení zpravodajství ČT a profesionální práce celého zpravodajského týmu," řekl Jiří Janeček.
Podle svého ředitele vstoupí zpravodajství ČT už v březnu do období větší profilace moderátorů a redaktorů. ČT24 bude mít jasnější a čitelnější tvář s větším důrazem na hlavní aktuální zprávy. ČT24 i ČT4 SPORT čeká větší kampaň, která by měla upozornit na jejich existenci a program diváky, kterých přibývá a jejichž potenciál bude s nástupem digitalizace stejný jako u jiných programů.
Prioritami zpravodajství televize veřejné služby pro následující rok bude profilace a zpevnění postavení ČT24 na českém mediálním trhu. Jedním z kroků je otevření Studia Burza se zprávami z finančních a akciových trhů, druhým posílení politického zpravodajství a rozjezd studia v Poslanecké sněmovně, třetím silnější propojení webového portálu ČT24 s televizí. Vedení redakce se mj. také chystá posílit mobilitu regionálních redakcí a plánuje přinášet znovu úplné a objektivní zprávy z dalších, tentokrát krajských a senátních voleb. V druhé polovině roku čeká Redakci zpravodajství ČT zřejmě největší projekt v její novodobé historii: speciální vysílání z předsednictví ČR v Evropské unii, které bude od ledna do června 2009. Česká televize tak bude mít znovu možnost ukázat, že její zpravodajství je na evropské úrovni.
Milan Fridrich vystudoval FF UK, začínal jako zahraniční reportér Českého rozhlasu, kde se později stal vedoucím zahraniční redakce a zpravodajem z Bruselu. V letech 2003 – 2005 byl zahraničním zpravodajem Hospodářských novin tamtéž. V České televizi pracuje od r. 2005, nejprve jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora, později vedoucí Dobrého rána s ČT a od 1.12.,2007 jako pověřený ředitel Redakce zpravodajství ČT.
„Moje jmenování je výsledkem práce nejen mé, ale celého týmu zpravodajství, který především během prezidentské volby prokázal svoji profesionalitu a výdrž. Zpravodajství má vizi zaujmout diváka spolehlivými a objektivními zprávami, jak na ČT1 a ČT2, pak především na ČT24. Celý tým, který se na zpravodajských a publicistických pořadech podílí, je v dobré kondici. Svědčí o tom aktuální odezva diváků, sledovanost, což je důkazem, že „vážné“ zprávy a publicistiku děláme atraktivním způsobem, i divácká spokojenost, která je nejvyšší, jakou kdy zpravodajství mělo“, říká Milan Fridrich, ředitel zpravodajství ČT.