PRAHA, 30. srpna 2007 – Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, zahájila spolupráci s tuzemskou společností ZOOM International, dodavatelem softwarových řešení pro záznam hovorů a hodnocení kvality služeb v kontaktních centrech. Firmy do systému Genesys, jenž slouží k řízení provozu kontaktních center, integrovaly aplikaci CallREC, která umožňuje zaznamenávání telefonních hovorů v prostředí IP telefonie a kontaktních center.
Společnost ZOOM International byla zařazena do partnerského programu Genesys Application Development Partner, který slouží potřebám firem, jež spolupracují s Genesys na vývoji nových aplikací. ZOOM se rovněž podílí na programu Genesys InterWorks, který pomáhá partnerům s integrací doplňkových aplikací do produktů společnosti Genesys. Jde o první partnerství tohoto druhu, které v Česku společnost Genesys uzavřela.
„Spolupráce se společností Genesys je pro nás velmi důležitá vzhledem k rostoucí poptávce po řešeních pro hodnocení kvality v kontaktních centrech na rozvíjejících se trzích,“ řekl Šimon Vostrý, ředitel ZOOM International, a dodal: „Společnostem, jakou je například Home Credit, nabízíme nástroje potřebné k průběžnému zlepšování kvality poskytovaných služeb. Pro rozvíjející se trhy ve střední a východní Evropě je také důležitá jazyková lokalizace dodávaného softwaru. Aplikace CallREC je dnes k dispozici v mnoha jazycích včetně ruštiny a je možné ji snadno doplnit o další jazyky.“
Společnost ZOOM implementovala své řešení záznamu hovorů CallREC v moskevském hlavním kontaktním centru společnosti Home Credit. Tento přední poskytovatel spotřebitelských půjček využívá CallREC k záznamu desítek tisíc hovorů denně uskutečněných operátory. Záznamy umožňují managementu kontaktního centra sledovat a řídit kvalitu služeb, které operátoři zákazníkům poskytují. Home Credit připravuje další implementaci CallREC v kontaktním centru v ruském Obninsku, kde budou zaznamenávány hovory až dvanácti set operátorů.
„Dynamická platforma IP telefonie umožňuje firmám mnohem efektivněji řídit jejich kontaktní centra. Prostřednictvím analýzy zaznamenaných telefonických hovorů lze získat informace potřebné ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a školení zaměstnanců. Díky zapojení do programu Genesys InterWorks bude ZOOM International spolupracovat s Genesys při tvorbě synergických řešení, která budou pro zákazníky Genesys zajisté přínosem,“ uzavřel Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys pro oblast střední a východní Evropy.