Genesys: Martin Veselka se stal regionálním manažerem

[Tisková zpráva]

Sdílet

Genesys: Martin Veselka se stal regionálním manažerem

PRAHA – 29. srpna 2005 – Martin Veselka (33) byl ve společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiné společnosti koncernu Alcatel, jmenován regionálním manažerem pro oblast střední a východní Evropy. Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přechází z funkce obchodního manažera Genesys, ve které působil čtyři roky.

Třiatřicetiletý Martin Veselka paří mezi přední odborníky na technologie call center. Stál u budování moderních zákaznických center zejména tuzemských bank a telekomunikačních operátorů. Podílel se například na projektech pro T-Mobile, Eurotel, Český Telecom, Česká spořitelna, ŠkoFIN a dalších. Genesys je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která využívají firmy, jež figurují v žebříčcích jako Global 2000 a Fortune 1000.

Před svým působením v Genesys pracoval Martin Veselka pro společnost Deloitte&Touche. Věnoval se klientům zejména v oblasti telekomunikací a průmyslu. V poradenské firmě se později stal senior konzultantem divize Management Consulting, kde se zaměřoval na projekty implementace systémů informačních technologií. Je absolventem oboru systémového inženýrství na ČVUT Praha.

Martin Veselka je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho koníčky patří především rodina a sport – zejména squash, golf a volejbal. Dále má rád cestování a samozřejmě informační technologie.

-----------------------------------------------

O společnosti Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Řešení Genesys využívají vedoucí celosvětové společnosti, které figurují v žebříčcích jako jsou Global 2000 a Fortune 1000. Se třemi tisíci zákazníky firmy v 80 zemích světa software Genesys denně zpracuje na 100 milionů požadavků zákazníků. Řešení Genesys zabraňuje frustraci zákazníků a umožňuje firmám zajistit tu nejlepší péči o zákazníky a dosáhnout lepších obchodních výsledků. Hlavním sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA a po celém má Genesys na 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

Pro více informací kontaktujte:
Jan Hlaváč, mediální zástupce Genesys, tel: (+420) 777 076 760, jan.hlavac@rhmc.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).