Hlavní navigace

Genesys představuje řešení kontaktního centra na platformě SIP

[Tisková zpráva]

Sdílet

Genesys představuje řešení kontaktního centra na platformě SIP

Genesys SIP je klíčovým řešením pro kontaktní centra provozovaných na platformě IP.

Praha, 10. června 2005 – Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje nové řešení kontaktního centra – Genesys Session Initiation Protocol (SIP). Umožňuje kontrolovanou komunikaci se zákazníky na jakékoli infrastruktuře založené na standardu SIP a to bez ohledu na původního dodavatele infrastruktury. Řešení je klíčovou součástí strategie Genesys, která si klade za cíl poskytovat otevřenou IP infrastrukturu pro kontaktní centra.

„Genesys SIP řešení umožňuje sledovat vytížení a práci operátorů kontaktního centra a nabízí ucelenou řadu nástrojů pro řízení komunikace se zákazníky – segmentace zákazníků, řazení a směrování hovorů, reportování a kontrola hovorů,“ upřesnil Martin Veselka, manažer Genesys Telecommunications Laboratories. Řešení je integrováno do otevřené platformy Genesys Customer Interaction Management, která umožňuje kompletní řízení a vyhodnocování komunikace se zákazníky.

Podniky přecházejí ke kontaktním centrům na platformě IP (Internet Protocol), protože IP technologie umožňuje virtuálně sloučit několik geograficky oddělených call center do jediného, centrálně je řídit a konsolidovat veškerý jejich provoz. Technologie IP také poskytuje jednoduchou integraci s obchodními procesy a podnikovými aplikacemi.

Obchodní výhody:

  • Snížení celkových nákladů na vlastnictví – díky podpoře otevřených standardů umožňuje výrazné snižování nákladů na správu a vlastnictví oproti proprietálním řešením.
  • Centrálně řízená administrativa – zajišťuje centrální řízení všech funkcí systému z jakéhokoli místa na síti.
  • Výběr aplikací – dovoluje firmám si vybrat ty nejvhodnější aplikace kontaktního centra, které budou vyhovovat jejich obchodním účelům.

Technologické výhody:

  • Flexibilní IP nasazení a migrace IP – odstraňuje pro firmy nutnost migrace celého prostředí k IP řešení od jediného dodavatele
  • Konsolidace hardware odpadá potřeba investice do speciálního hardware pro jednotlivé lokality IP centra
  • Jakýkoli telefon od libovolného výrobce – podporuje softwarové telefony a všechny SIP telefony
  • Integrace do soft ústředen (soft switch) bez CTI rozhraní– integruje celé řešení kontaktního centra do SIP softwarových switchů, které nepodporují nebo nemají CTI rozhraní. Jde o jediné řešení na trhu, které toto umožňuje.

Genesys je zatím jedinou společností, která zajišťuje všechny zmíněné výhody nezávisle na používaných technologiích včetně nových IP komponent, TDM platforem a hybridních prostředí.

„Genesys od počátku vynikala na trhu kontaktních center díky nabídce otevřených softwarových platforem. Rozšířením využití otevřené architektury v prostředí IP kontaktních center jsou tak podniky schopny těžit jak z obchodních tak také finančních výhod IP díky využití osvědčeného řešení pro kontaktní centra,” řekla Seema Lall, analytik společnosti Analyst, Frost & Sullivan.

O společnosti Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky.

Řešení Genesys využívají vedoucí celosvětové společnosti, které figurují v žebříčcích jako jsou Global 2000 a Fortune 1000. Se třemi tisíci zákazníky firmy v 80 zemích světa software Genesys denně zpracuje na 100 milionů požadavků zákazníků. Genesys umožňuje společnostem dosáhnout klíčových obchodních cílů tím, že software vzájemně propojí komunikaci se zákazníky a informace o nich s těmi nejvhodnějšími profesionály zákaznického centra. Řešení Genesys funguje jak v tradičních telefonických sítích, tak i IP prostředí. Sofistikované funkce zpracování hlasové komunikace, e-mailů, dokumentů a web interakcí spolu se samoobslužnými funkcemi zajišťují, že zákazníci jsou rychle propojení s tím nejlepším zdrojem informací. Řešení Genesys zabraňuje frustraci zákazníků a umožňuje firmám zajistit tu nejlepší péči o zákazníky a dosáhnout lepších obchodních výsledků.

Hlavním sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA a po celém má Genesys na 43 poboček. Na český trh Genesys oficiálně vstoupila v roce 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab­.com.


O společnosti Alcatel
Alcatel poskytuje telekomunikačním operátorům, poskytovatelům internetových služeb a podnikům komunikační řešení umožňující dodávat zákazníkům či zaměstnancům hlasový, datový a multimediální obsah. Alcatel si udržuje vedoucí pozici v oblasti pevných a mobilních širokopásmových sítí, aplikací a služeb a pomáhá tak svým partnerům a zákazníkům budovat uživatelsky orientovaný svět širokopásmových služeb. Společnost dosáhla v roce 2004 objemu prodeje 12,3 miliardy EUR a působí ve více než 130 zemích světa. Více naleznete na http://www.al­catel.cz/.

Pro více informací kontaktujte:
Martin Veselka, country manager Genesys, tel: (+420) 224 215 225, martinv@genesys­lab.co.uk

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).