„Nový vzhled oficiálních webových stránek GfK Praha se soustředí hlavně na přehlednost a komplexnost informací, ať už o skupině či jednotlivých segmentech, na které se GfK Praha zaměřuje,“ vysvětluje Sherin Dalíková, ředitelka marketingu a komunikace, a doplňuje: „Změnou webových stránek jsme chtěli poskytované informace ucelit, přispět k větší spokojenosti návštěvníků a také zmodernizovat a celkově sjednotit korporátní identitu internetové prezentace GfK Praha.“
Nová grafická úprava webových stránek je jednotná pro všechny společnosti GfK v regionu střední a východní Evropy. Hlavní změnou, kterou se odlišují nové stránky od těch předchozích, je nahrazení tmavé barevné palety za světlé odstíny. Rovněž navigační systém stránek je jednodušší a přehlednější. Nové stránky se nesou v duchu transparentnosti a účelnosti.
GfK Praha je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Je členem GfK Group, která je jednou z pěti největších světových společností specializujících se na výzkum trhu. Skládá se ze 115 stávajících společností, které se nachází ve více než 100 státech celého světa a zaměstnávají zhruba 10 000 zaměstnanců.
GfK Praha, s.r.o. je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Zabývá se získáváním, analýzou a interpretací marketingových informací pro zákazníky z oblasti průmyslu, obchodu, médií i pro poskytovatele služeb ze soukromého i veřejného sektoru.
GfK Praha, s.r.o. je součástí skupiny GfK Group, která je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí ve třech obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology a Media. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světě a pokrývá více než 100 zemí. Aktivity GfK ve střední a východní Evropě koordinuje firma GFK Austria se sídlem v Rakousku.
V roce 2000 se společnost GfK Praha, s.r.o. kapitálově spojila s českou nezávislou výzkumnou agenturou INCOMA, která od svého vzniku v roce 1991 dosáhla silného postavení na českém a slovenském trhu. Skupinu GfK v České republice v současné době tvoří dvě společnosti: GFK Praha, s.r.o. a INCOMA Research.