Na pozici Account Manager nastoupil Jiří Lenk, doposud ředitel divize Digital v reklamní a marketingové agentuře Euro RSCG 4D, kde působil 6 let. Jiří Lenk vystudoval Vysokou školu ekonomickou a má zkušenosti jak jako marketingový pracovník, tak softwarový specialista. Ve své pozici bude Jiří Lenk zodpovědný za přímý kontakt a budování vztahů s klienty z řad velkých firem a bude mít na starosti reklamní produkt Google AdWords.
Na post Account Strategy Coordinator byl pak jmenován Filip Hráček, manažer s rozsáhlými zkušenostmi s vedením online marketingových kampaní, SEO i webdesignem. Filip Hráček vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně a Kansai Gaikokugo Daigaku University v Japonsku, s online marketingem pak má zkušenosti zejména ze sítě parfumerií Fann a stránek Visible.cz zaměřených právě na tuto oblast. Jako expert přes reklamní produkty Google bude zakládat a optimalizovat kampaně pro velké klienty.