Hlavní navigace

GTS Novera zvolila řešení od Algotechu

[Tisková zpráva] Praha, 28. ledna 2008 – Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera inovoval nahrávací systém zákaznického call centra. Jako dodavatel byla vybrána společnost Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), která nahradila stávající aplikaci novým systémem NICE Call Focus III. Algotech nyní poskytuje v rámci servisní smlouvy společnosti GTS Novera kompletní podporu technologií využívaných pro telefonii a kontaktní centrum.

Sdílet

Nasazením nového nahrávacího systému NICE Call Focus III výrobce NICE Systems byla rozšířena kapacita nahrávacích linek dohledového centra společnosti GTS Novera až o 30 %. Výhodou systému je i možnost jeho další rozšiřitelnosti v případě budoucích potřeb. Systém je založen na platformě INTEL PC a pracuje v operačním prostředí Windows. Implementace byla provedena českou pobočkou společnosti Algotech v řádu dní a systém je plně funkční od srpna 2007.

Na základě potřeby zlepšení kvality nepřetržitého provozu dohledového centra za všech okolností uzavřely společnosti GTS Novera a Algotech servisní kontrakt. V rámci kontraktu Algotech zajišťuje kompletní technickou podporu nadstandartní aplikace pro monitoring hlasového provozu pro systém Avaya.

Ředitel úseku provozu sítě společnosti GTS Novera, Pavel Wilham, nasazení systému komentuje: „Precizní přípravou projektu, pružnou reakcí na technologické požadavky a v neposlední řadě rychlou implementací Algotech potvrdil kvality předního dodavatele řešení komunikačních center.“

„Nasazení kvalitnější aplikace do telefonie dohledového centra nám otevírá dveře k efektivnějšímu monitorování a vyhodnocování přímých telefonátů našich zákazníků. Větší kapacita nahrávacích linek umožňuje zpracovat více hovorů, což následně vede k rychlejšímu odbavení volajících a jejich spokojenosti,“ dodává Wilham.

Karel Dobiáš, Country Manager společnosti Algotech pro Českou republiku a Slovensko k uzavření kontraktu uvádí: „Plnění našich závazků vyplývajících ze servisní smlouvy a naše odbornost a zkušenosti pomáhají společnosti GTS Novera plně uspokojovat požadavky jejích klientů“.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).