Nasazením nového nahrávacího systému NICE Call Focus III výrobce NICE Systems byla rozšířena kapacita nahrávacích linek dohledového centra společnosti GTS Novera až o 30 %. Výhodou systému je i možnost jeho další rozšiřitelnosti v případě budoucích potřeb. Systém je založen na platformě INTEL PC a pracuje v operačním prostředí Windows. Implementace byla provedena českou pobočkou společnosti Algotech v řádu dní a systém je plně funkční od srpna 2007.
Na základě potřeby zlepšení kvality nepřetržitého provozu dohledového centra za všech okolností uzavřely společnosti GTS Novera a Algotech servisní kontrakt. V rámci kontraktu Algotech zajišťuje kompletní technickou podporu nadstandartní aplikace pro monitoring hlasového provozu pro systém Avaya.
Ředitel úseku provozu sítě společnosti GTS Novera, Pavel Wilham, nasazení systému komentuje: „Precizní přípravou projektu, pružnou reakcí na technologické požadavky a v neposlední řadě rychlou implementací Algotech potvrdil kvality předního dodavatele řešení komunikačních center.“
„Nasazení kvalitnější aplikace do telefonie dohledového centra nám otevírá dveře k efektivnějšímu monitorování a vyhodnocování přímých telefonátů našich zákazníků. Větší kapacita nahrávacích linek umožňuje zpracovat více hovorů, což následně vede k rychlejšímu odbavení volajících a jejich spokojenosti,“ dodává Wilham.
Karel Dobiáš, Country Manager společnosti Algotech pro Českou republiku a Slovensko k uzavření kontraktu uvádí: „Plnění našich závazků vyplývajících ze servisní smlouvy a naše odbornost a zkušenosti pomáhají společnosti GTS Novera plně uspokojovat požadavky jejích klientů“.