Hlavní navigace

HARRY POTTER A VĚZEŇ Z AZKABANU BODOVAL NEJEN U MLADŠÍCH TELEVIZNÍCH DIVÁKŮ

[Tisková zpráva] Osmý týden roku 2007 byl pro Primu opět velmi zdařilý. U diváků zabodovala nejen vlastní tvorba, ale i zahraniční pořady. Například seriál Zoufalé manželky z pondělí 19. února si vybralo 36 % ze všech diváků ve věku 15–24 let u televizních obrazovek. Avšak nejen tímto seriálem měla Prima TV políčeno na mladé cílové skupiny.

Sdílet

Zejména film Harry Potter: Vězeň z Azkabanu zaznamenal výrazný úspěch napříč celým diváckým spektrem. Oproti předchozí sobotě 17. února zvýšil tento filmový trhák podíl televize Prima na trhu o 8,2 procentního bodu v prime time a u cílové skupiny dospělí 15–54 let byl nárůst dokonce o 16 procentních bodů. Samotný film si nenechalo ujít více než milion diváků starších 15 let a jejich podíl na trhu byl 26,5 %. Jelikož šlo o film, který je velmi přitažlivý pro děti, podíl na trhu dětí ve věku 4–14 let byl dokonce 58 %. Velmi dobře si příběhy mladého kouzelníka vedly i v klíčové cílové skupině 15–54 let, jejíž podíl na trhu byl 36,4 %, a u cílové skupiny 15–24 let byl podíl na trhu dokonce 46 %.

Neméně úspěšná byla i nová soutěž Ber nebo neber. Napínavou show, ze které si soutěžící Antonín odnesl téměř milion korun, sledovalo bezmála milion a půl dospělých diváků a jejich podíl na trhu byl 33 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).