Všechna tato nová webová rádia staví na úspěšné značce Evropa 2 a částečně samozřejmě vycházejí z muziky, která se na vlně tohoto rádia běžně servíruje. Nová rádia je možné poslouchat výhradně prostřednictvím webu www.evropa2.cz.
„Virtuální rozšíření hudebního formátu Evropy 2 je vstřícným krokem vůči všem, kdo mají rádi muziku, přičemž vodítkem nám samozřejmě byl osvědčený a populární formát Evropy 2,“ vysvětluje přístup k tvorbě nových rádií pod značkou Evropa 2 programový ředitel Petr Vladyka. „Chtěli jsme ještě více uspokojit fanoušky různých stylů muziky hraných na Evropě 2, a tak se tato webová rádia věnují vždy výhradně jednomu ze tří žánrů, které jsou pro naše posluchače do značné míry fenomenální. Posluchači Evropy 2 tak zůstávají se svou oblíbenou stanicí i tehdy, když jsou právě na virtuálním tanečním mejdanu, ve virtuálním rockovém klubu nebo na virtuální hip-hopové párty.“
Evropa 2 internetovým posluchačům přináší hned čtyři hudební kanály – tradiční stream „kamenné“ Evropy 2 a tři nová, výhradně webová hudební rádia, jejichž vysílání není přerušováno ani vstupy moderátora, ani reklamou. Přehrávač každého z rádií má svůj unikátní design, který přesně odpovídá danému hudebnímu stylu, a zobrazuje se zde právě hraný song a jeho interpret plus posledních pět odehraných songů.
Evropa 2 Heavy servíruje interprety, jako jsou např. Green Day, Korn, Linkin Park, Marilyn Manson, P.O.D., Rammstein nebo System Of A Down, „kmenovými interprety“ Evropy 2 Lowrider jsou třeba 2Pac, 50 Cent, Black Eyed Peas, PSH, Eminem, Kanye West nebo Mary J. Blige a konečně Evropa 2 Movin´ přináší interprety, jako jsou např. Fatboy Slim, Faithless, Madonna, Paul van Dyk, Prodigy, Chemical Brothers nebo Sash.
„Evropa 2 je na internetu dlouhodobě nejposlouchanějším rádiem,“ zdůrazňuje Matouš Rek, ředitel marketingu tohoto rádia. „Naši posluchači mají k internetovému způsobu poslechu důvěru a rádi jej využívají. Proto jsme pro ně připravili tři nové unikátní hudební mutace naší osvědčené značky, které si nenaladí nikde jinde.“
Mediální koncern Lagardere, který v ČR provozuje kromě Evropy 2 také Frekvenci 1, rádio Bonton a Info Radio, je na českém trhu prvním tradičním komerčním vysilatelem, který razantně vstupuje na pole internetových rádií.