Hlavní navigace

HelpDesk společnosti KAKTUS Software uspěl v testu u Lionbridge

[Tisková zpráva] Praha, 5. srpna 2008 – Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámila, že uspěla se svým helpdeskovým řešením HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 při testování Microsoft platformy „Platform test for hosted solutions“.

Sdílet

HelpDesk splnil všechny potřebné požadavky k úspěšnému absolvování těchto testů. Testování bylo realizováno společností Lionbridge Technologies prostřednictvím testovací služby VeriTest, která zajišťuje testování v rámci certifikačních programů globálních technologických platforem. Lionbridge Technologies, Inc. je předním lídrem v poskytování globalizačních a testovacích služeb, který se svými více jak 50 testovacími laboratořemi ve 26 státech světa zajišťuje služby pod značkou Lionbridge a VeriTest.

HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 je systém, který umožňuje přehledným a komfortním způsobem zaznamenávat požadavky uživatelů a následně je díky interním procesům pomáhá vyřešit. Systém je integrálně spojen s platformou Microsoft Office SharePoint 2007.

Společnost KAKTUS Software je dlouhodobým certifikovaným Gold Partnerem společnosti Microsoft s kvalifikacemi: „ISV/Software Solutions“ (Řešení pro nezávislé výrobce softwaru), „Custom Development Solutions“ (Vývoj zákaznických řešení) a Information Worker Solution Competency“ (Řešení pro práci s informacemi).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).