Hlavní navigace

Hledají dárky na Internetu především ženy?

[Tisková zpráva]

Sdílet

Hledají dárky na Internetu především ženy?

Praha, 14. prosince 2004 – Návštěvníci vánoční poradny v internetové expertní nákupní galerii Internet Mall nejčastěji hledají dárky pro muže. Na prvním místě v zájmu návštěvníků jsou dárky pro tatínka. Druhé místo zaujímají dárky pro maminku, ale na třetím a čtvrtém místě jsou opět mužské dárky – pro manžela, resp. partnera.

„Nedá se říct, že by dárky na internetu hledaly více ženy, i když to tak vypadá. Je možné, že v naší vánoční poradně hledají inspiraci i muži, kteří často musí odpovídat na otázku, co vlastně chtějí dostat k Vánocům,“ odhaduje ředitel Internet Mall Ondřej Fryc. „Údaje o tom, jestli je zákazník muž nebo žena nesledujeme,“ dodává Ondřej Fryc.

„Nejvíce se v tuto chvíli prodávají digitální fotoaparáty, hudební CD, filmy na DVD a přehrávače MP3,“ popisuje zájem zákazníků Internet Mall Ondřej Fryc. „Stránky s informacemi o konkrétních digitálních fotoaparátech a přehrávačích MP3 jsou nyní také nejnavštěvovanější. O tyto výrobky je v tuto chvíli větší zájem než o mobilní telefony, které byly hitem v minulých letech,“ říká Ondřej Fryc.

„Při nákupu dárků v internetových obchodech lze výrazně ušetřit, na Internet Mall je běžná úspora u elektroniky 15 až 20 % oproti doporučeným maloobchodním cenám,“ říká Ondřej Fryc a dodává: „Aby ale měli všichni z takového nákupu radost, je potřeba myslet na dobu nutnou na doručení. My doporučujeme objednat vánoční dárky nejpozději do pondělí 20. prosince, pokud si je zákazníci přejí doručit domů. Až do 23. prosince nás však bude možné navštívit v našich značkových prodejnách a zakoupit přímo na místě zboží, které zde máme skladem.“

Zboží zakoupené v některém ze šestnácti internetových obchodů Internet Mall si mohou zákazníci nechat doručit prostřednictvím vlastní rozvážkové služby Internet Mall. „V takovém případě jsme schopni domluvit se zákazníkem přesnou dobu dodání,“ vysvětluje Ondřej Fryc. Objednané zboží si mohou zákazníci Internet Mall vyzvednout také ve čtyřech značkových prodejnách – v Praze, Brně, Ostravě nebo Českých Budějovicích.

V případě zájmu o další doplňující informace nás neváhejte kontaktovat:
 – Tomáš Kovařík, marketing a PR Internet Mall, tomas.kovarik@ma­ll.cz, 724 616 706
 – Rostislav Kocman, Ogilvy PR, rostislav.koc­man@ogilvy.com, 737 265 943

O společnosti Internet Mall
Expertní internetová nákupní galerie Internet Mall sdružuje pod jednou střechou specializované obchody, nabízející zákazníkům i kompletní odborné poradenství a široký repertoár doplňkových služeb. Seznam všech obchodů najdete na www.mall.cz. V tuto chvíli obsahuje sortiment obchodů Internet Mall 120 000 různého zboží 463 značek.

Jeden z obchodů Internet Mall, bilezbozi.cz, je držitelem titulu Obchodník roku 2004 v kategorii internetových obchodů.

Za loňský rok dosáhly auditované tržby Internet Mall 368 milionů korun (s DPH, 302 milionů korun bez DPH). Internet Mall vlastní čtyři značkové prodejny (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice). Ke konci října nakupilo na Internet Mall již více než 90 tisíc zákazníků.

Více informací o společnosti Internet Mall získáte na adrese press.mall.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).