PRAHA, 15. listopadu 2010 – Organizace Technology Services Industry Association (TSIA) udělila společnosti HP osvědčení Excellence in Service Operations, a to jako ocenění vynikající technické podpory a služeb pro osobní počítače a tiskárny v Evropě, na Středním Východě a v Africe.
HP je jediným výrobcem PC, který toto prestižní ocenění, zahrnující komplexní hodnocení telefonické podpory, služeb v terénu a webových služeb zákazníkům, v roce 2010 získal.
„Společnost HP prokázala odhodlání a důraz při zajišťování vynikající podpory svým zákazníkům,“ uvedla Joanne Weigel, ředitelka TSIA pro certifikační programy organizací. „Nejpozoruhodnější byla citlivost na regionální rozdíly mezi zákazníky a zaměstnanci v rámci regionu EMEA."
V rámci dané akreditace proběhl i audit významného servisního partnera v České republice, společnosti VSP Data, a.s. Tato firma se specializuje jak na zajištění servisních služeb v rámci celého regionu EMEA, tak na servisní služby pro zákazníky z České republiky.
„Výsledky dopadly nadmíru uspokojivě, neboť nás společnost přesvědčila, že veškeré procesy mají pod kontrolou a kvalita, kterou odvádí ve své práci, se projevuje především na spokojenosti našich zákazníků,“ uvedla Eva Daňková, HP servisní manažerka pro ČR.
Auditoři TSIA podrobně kontrolují manažerské zásady a postupy. Oddělení podpory HP byla hodnocena podle téměř 300 nejlepších praktických postupů v odvětví, včetně angažovanosti vedoucích pracovníků, řízení talentu, podpůrných nástrojů a technologií a provozních metrik. Přísný proces auditu proběhl na pracovištích HP pod dohledem zkušených auditorů s více než dvacetiletými zkušenostmi na pozicích vedoucích pracovníků ve sféře služeb.
„V našem regionu poskytujeme online i telefonickou pomoc a asistenci při opravách ve 26 jazycích pro zákazníky ve 128 zemích. Do zákaznické podpory neustále investujeme a snažíme se ji zjednodušit a zrychlit tak, aby naši zákazníci mohli své výrobky HP co nejlépe využívat," tvrdí Joan Cañigueral, viceprezident IPG EMEA pro zákaznickou podporu. Toto osvědčení znamená, že zákazníci HP mohou PC a tiskárny nakupovat s jistotou, že získali nejen kvalitní výrobky, ale zároveň i kvalitní podporu.
Letos je to poprvé, kdy organizace TSIA provedla audit společnosti HP v regionu EMEA. V Severní Americe ale HP získala v kategorii služeb pro spotřební PC a tiskárny ocenění TSIA Excellence in Service Operations již podruhé za sebou a v kategorii podpory komerčních notebooků a PC dokonce již potřetí za sebou. Rozšíření auditu na region EMEA dokládá podporu a závazek HP vůči svým zákazníkům v globálním měřítku.
Další informace o akreditaci naleznete na adrese:
http://www.tsia.com/awards_and_certifications/odp/certified_companies.html
O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.
O TSIA
Technology Services Industry Association (TSIA) je přední sdružení věnující se podpoře podnikání v oblasti technologických služeb. Velké i malé organizace technologických služeb od TSIA očekávají srovnávací studie a výzkum na světové úrovni, výjimečné příležitosti k vytváření vazeb a získávání poznatků od srovnatelných subjektů a kvalitní programy certifikace a ocenění. Pomocí širokého spektra programů a služeb zacílených na skutečné výzvy v odvětví služeb a nabízení realistických řešení zajišťujeme informovanost a propojení mezi špičkami jejich obchodní sféry. Mezi členy TSIA jsou zastoupeny přední světové technologické společnosti i řada novátorských malých a středních firem ze čtyř hlavních trhů: podnikové IT a telekomunikace, spotřební technologie a nosiče, zdravotní péče a IT pro zdravotnictví a průmyslová automatizace. TSIA je spojovacím článkem odvětví technologických služeb. www.tsia.com