K předání ocenění v České republice dojde na slavnostním galavečeru Reader´s Digest „DOBRÁ ZNAČKA 2009“ v pražském Malostranském paláci. Kromě ČR uspěla značka HP i v dalších 15 evropských zemích, kde se průzkum prováděl. Kromě tohoto titulu HP skórovalo i z hlediska kvality, hodnoty, image a pochopení potřeb zákazníků.
„Toto ocenění je odrazem investic do vytváření značky, které zákazníci důvěřují,“ řekla viceprezidentka pro marketing divize Personal System Group pro oblast EMEA, HP, Luciana Broggi. „Důvěra a podpora zákazníků je pro nás rozhodující a budeme pokračovat ve snaze nabízet produkty, které zdokonalují digitální životní styl našich uživatelů.“
Cílem devátého ročníku ankety bylo zjistit, kterým značkám důvěřují Evropané nejvíce – a to v celé řadě kategorií spotřebitelských výrobků. Výzkum byl uskutečněn s více než 23 000 respondenty na podzim roku 2008 a je jedním z největších v Evropě a nejširší mezi spotřebitelskými průzkumy. Pro více informací o Reader Digest Survey navštivte, prosím, webové stránky: www.rdtrustedbrands.com.
O společnosti HP
HP, největší technologická společnost světa, zjednodušuje používání technologií jednotlivcům i firmám prostřednictvím portfolia tiskových řešení, osobní výpočetní techniky, softwaru, služeb a IT infrastruktury. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.