Hlavní navigace

HP počtvrté oficiálním partnerem Filmového festivalu v Cannes

[Tisková zpráva] Již čtvrtý rok po sobě se společnost Hewlett-Packard účastnila jako "Partner digitální zábavy a grafiky" proslulého Filmového festivalu v Cannes. Během dvoutýdenní show HP představilo nové prvky a technologie, které mění způsob, jakým lidé tvoří a sledují filmy.

Sdílet

Jako hlavní sponzor byla společnost HP opět odpovědná za tvorbu tématických bannerů, plakátů a dalších dekorativních materiálů, které dávají Cannes svůj nezaměnitelný ráz filmové scény. Tisková zařízení HP Scitex tiskla velkoformátové aplikace, mezi které patřilo 850 metrových plakátů zdobících červeně pokrytý vstup do Le Palais des Festivaly. HP také vytvořilo a oživilo internetovou stránku, která pomáhá manažerům v oboru a filmovým fanouškům udržet krok s hektickou aktivitou na této podívané. HP sehrálo roli hostitele na několika akcích v rámci festivalu, které patřily k nejnavštěvo­vanějším; klíčovou akcí byly Star Portraits (Hvězdné portréty) v HP a Studio Harcourt. Zúčastněné hvězdy měly vystavené své portréty, zpracované na pracovních stanicích HP řady 5500 a vytištěné na tiskárně HP DesignJet Z3100, jedné z velkoformátových tiskáren HP, které poskytují profesionálům barevné a černobílé fotografie v muzejní kvalitě až do šířky 1117 mm s trvanlivostí až 200 let. Studio Harcourt, založené v Paříži v roce 1934, pozvedlo portrétování na úroveň výtvarného umění, zvěčnilo hvězdy jako Marlene Dietrich, Salvador Dalí a Jean Cocteau, a pokračuje v zachycování osobností jako Laeticia Casta, Jean Reno a Carole Bouquet. Cannes 2008 poskytlo dokonalé místo pro uvedení široké škály technologií, které činí tvorbu, úpravu a promítání filmů pro jejich tvůrce i fanoušky stále inovativnější a podmanivější.

V hotelu Majestic, který byl středobodem veškerého dění na festivalu, vytvořila společnost HP předváděcí prostor pro kolemjdoucí, kteří se mohli seznámit a vyzkoušet si technologie HP včetně MediaSmart HDTV a herní platformu HP Blackbird 002. Účelově navrženým prostorem se mohl pochlubit promítací sál i salonek a bar pro hosty, kteří měli možnost otestovat technologie v pompézním a okouzlujícím prostředí festivalu. „HP je odhodláno sehrát podpůrnou roli při vytváření, distribuci a sledování digitální zábavy,“ řekl senior vice president pro marketing, divize Personal System Group HP, Satjiv S. Chahil. „Žijeme ve světě, který bude digitální. Naše pracoviště budou digitální, naše domovy budou digitální, tisk bude digitální a digitální bude i zábava. Na vrcholu toho všeho digitálního budou mobilní a bezdrátové služby. HP je jediná společnost, která nabízí produkty a služby schopné uspokojit potřeby širokého spektra zákazníků po celém světě.“

Během festivalu společnost HP také oslavila své dlouhotrvající partnerství s Dreamworks Animation premiérou snímku ‚Kung Fu Panda‘. Pracovní stanice HP a servery HP ProLiant umožnily vytvoření technicky náročné a na detaily a efekty bohaté podívané v nejnovější filmu od tvůrců Shreka. V průběhu let, kdy se HP stalo preferovaným partnerem společnosti DreamWorks, technologie HP pomohla umělcům Dreamworks posunout hranice možností animace směrem, který umožnil vytvořit vizuálně přesvědčivé příběhy, inspirující diváky po celém světě.

Zájem společnosti HP o oblast filmu sahá až do roku 1930, kdy Walt Disney použil HP Audio Oscilator 200B při výrobě své hudební animace ‚Fantasia‘. Od té doby technologie HP pomohly celému spektru tvůrčí filmové tvorby – od restaurování klasických filmů až po digitalizaci celého filmového archivu filmových ateliérů a poskytování hardware, vyvinutého pro tým specializovaných animátorů Dreamworks Animation.

Pro více informací navštivte: www.hp.com/go/grap­hicarts.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).