Řešení MDI BSM umožňuje proaktivně sledovat zdraví kritických obchodních služeb, a to i v rámci různých obchodních jednotek či geograficky oddělených částí dané společnosti. Výrobním a distribučním společnostem umožňuje propojit IT s obchodními prioritami a zlepšit tak kontrolu nad aplikacemi a s nimi souvisejícími obchodními procesy v rámci celého dodavatelsko-odběratelského řetězce. To znamená, že výrobci nebudou muset pouze následně reagovat na vzniklé problémy v infrastruktuře, ale předem porozumí obchodním dopadům, které případný výpadek IT může způsobit, a budou na to moci včas a adekvátně reagovat.
Jedním ze zákazníků, který dané řešení již využívá, je společnost Adobe. Konkrétně používá nástroje HP Business Availability Center a HP Operations Center k monitorování velkého rozsahu sapovských aplikací, což jim umožňuje od začátku do konce sledovat jednotlivé obchodní procesy. Sledování průběhu klíčových obchodních procesů má jednoznačný pozitivní dopad jak na uživatele, tak především na zákazníky a obchodní partnery společnosti.
Také HP má se SAPem velké zkušenosti, a to jak z hlediska celosvětového partnerství, tak z pozice vlastníka jedné z největších instalací sapovských aplikací na světě. Díky těmto zkušenostem je HP schopno daleko lépe porozumět problémům svých zákazníků a nabídnout vhodné řešení pro správu distribuovaného IT prostředí pro každého zákazníka.
Více informací o řešení pro správu IT ve výrobních a distributorských organizacích naleznete na www.hp.com/go/manufacturing.