Celá akce proběhla pod záštitou pana Ing. Martina Soukupa, náměstka primátora pro oblast kultury, školství, zdravotnictví a sociální věci, který k akci dodává: „Velmi rád jsem se na tomto projektu podílel a podpořil ho. Vždyť Hradec Králové nikdy nebyl turistickou destinací. Jistě, bylo toho tady hodně ke shlédnutí, ale jaksi jsme to neuměli prodat. Dnes už nestačí lákat na vyhlídky z věží, na katedrály, na statické výstavy. Musíme návštěvníkům nabídnout podstatně více. Pamtáky a atrakce musí žít, jinak je to pouze hromada cihel. Proto podporujeme i finančně Labyrint loutek u Divadla Drak, dětskou železnici na náměstí 5. Května a celou Královéhradeckou paroplavební společnost. Zavedli jsme vítání jarní a zimní turistické sezóny-na Hradec nevídaná akce. V rámci Calendaria Regina podporujeme celou třicítku akcí, kde se určitě je na co dívat. Chceme, aby Hradec žil, aby byl vyhledávaným centram pro lidi ze široka i z daleka“ Podobné soutěže na portálu Turistika.cz pravidelně využívají výrobci i prodejci outdoorového oblečení a vybavení. Stejně tak hoteliéři nebo další provozovatelé služeb v cestovním ruchu.
Ředitel projektu Turistika.cz, Jiří Pilnáček idoplňuje: „Jsme rádi, že komunikaci na internetu využívají už i města a destinační společnosti. Efektivita letáčků a billboardů je mnohem nižší a doba plných informačních center v menších městech je pryč.“ Podle monitoringu domácího cestovního ruchu agentury Czechtourism, si alespoň částečně hledá informace pro cestování na interentu 61% dotázaných uživatelů. „Specializujeme se na propagaci služeb v cestovním ruchu, dodáváme informace o výletech, zajímavých místech a akcích nejen webům s regionální tématikou, ale i velkým společnostem, jako jsou třeba České dráhy, a.s.“ shrnuje služby ředitel Turistika.cz, s.r.o.