Hlavní navigace

Hromadné nakupování získává v ČR nečekanou popularitu

[Tisková zpráva] Slevomat.cz 3 měsíce na českém trhu: 30 tisíc registrovaných uživatelů, 66 prodaných služeb se slevami 5,9 mil. Kč, obrat ve výši 3,5 mil. Kč, účinná podpora marketingu zúčastněných firem

Sdílet

Praha, 20. července, 2010 – Společnost Slevomat.cz, která vstoupila na český trh v dubnu letošního roku, získala během tří měsíců 30 tisíc registrovaných příznivců a desítky dodavatelů. Zákazníkům zajistila 66 nabídek a poskytla slevy v hodnotě 5,9 milionu Kč. Firma jako první představila Čechům koncept on-line nakupování založený na časově omezených nabídkách zajímavých služeb se slevami 40 až 80 %, který je již několik let velmi populární v zahraničí. Rychle vybudovaná zákaznická základna a obrat firmy za první tři měsíce, který činí 3,5 milionu Kč, staví Slevomat do pozice jedničky hromadného nakupování na českém trhu. Tyto výsledky také předesílají pokračující vzestupný trend zájmu Čechů o hromadné nakupování a na druhé straně rostoucí zájem dodavatelů služeb se tohoto mechanismu účastnit.

Chování českých zákazníků
„Čeští zákazníci několikanásobně překonali naše očekávání. Během čtvrt roku jsme dosáhli výsledků, které jsme očekávali až po prázdninách. Je to dáno tím, že Češi velmi dobře reagují na slevy a akční nabídky. Dalším faktorem, který přitahuje pozornost zákazníků, je každodenní nová zajímavá nabídka, která funguje jako inspirace, jak naložit s volným časem,“ říká Tomáš Čupr, majitel firmy Slevomat.

Přestože většinu zákazníků tvoří stále ženy, podíl mužů na nákupech se v posledním měsíci zvyšuje. Dobře reagují na zážitkové poukazy na bowling, čtyřkolky nebo na alkoholické nápoje.

Hromadné nakupování jako levná cesta k novým zákazníkům
Koncept hromadného nakupování se osvědčuje také jako podpora marketingu dodavatelů prodávaných služeb. Během jediného dne mají šanci získat širokou základnu nových zákazníků, představit nový produkt a dát základ hromadnému šíření pozitivních referencí.

Příkladem je nabídka společnosti studia péče o tělo Josephina. Studio nabídlo slevu na cvičení ve VacuShape, zařízení na rychlé spalování tuků, které je kombinací běžeckého pásu a podtlakové kabiny. Během jednoho dne získalo 1410 nových zákazníků.

Dalším firmou, která zaznamenala velký příliv na kupujících je firmy Zkussito.cz . Zákazníkům Slevomatu nabídla 50% slevu na jízdu na čtyřkolkách a prodala za den 338 voucherů.

„Účast ve Slevomatu hodnotím jako dobrý marketingový krok, který nám přivádí nové zákazníky téměř zadarmo. Prodej předčil původní očekávání a povzbudil prázdninovou sezónu, kdy lidé hromadně odjíždí na dovolené. Doufám, že se část zákazníků vrátí zpět i za plnou cenu a přivedou další zájemce,“ říká zástupce firmy Zkussito.cz , Mgr. Filip Vacek.

Expanze po České republice
Slevomat působí v Praze, Brně a Olomouci. V blízké době plánuje rozšíření svých nabídek do ostatních měst v České republice.

Další informace o Slevomatu
Slevomat.cz je internetová služba, která svým uživatelům každodenně nabízí výjimečnou cenovou nabídku na předjednanou službu či produkt. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců, kteří jí chtějí využít, a zaručí tak obchodníkovi její odběr. Slevomat začal nabízet služby hromadných slev jako první v ČR a má nyní nejvyšší obraty. Služba má v současné době lokální charakter kvůli optimální dosažitelnosti vyjednaných podmínek, ale kromě Prahy se počítá s jeho výhledovým rozšířením i na jiná města v České republice. Ani ne po měsíci úspěšného provozu do Slevomatu vstoupil strategický partner, společnost Miton. Ta provozuje například srovnávač cen Heureka.cz, rezervační systém Hotel.cz, Spa.cz a skupinu internetových mé­dií.

Více informací: www.slevomat.cz, www.facebook.com/sle­vomat, www.twitter.com/sle­vomat

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).