[Tisková zpráva] Sociální sítě jsou fenoménem posledního roku, který knihkupecký řetězec Kanzelsberger v marketingové komunikaci rozhodně neignoruje.
[Tisková zpráva] Sociální sítě jsou fenoménem posledního roku, který knihkupecký řetězec Kanzelsberger v marketingové komunikaci rozhodně neignoruje.
Po spuštění vlastní prezentace na Facebooku loni v květnu firma nyní v únoru zřídila samostatnou stránku oddělení hudebnin pražského Domu knihy Kanzelsberger.
„Facebook se nám osvědčil jako skvělý nástroj pro aktivní a především obousměrnou komunikaci s našimi zákazníky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z marketingu knihkupectví Kanzelsberger. „Cílovka specializovaného oddělení, jako jsou hudebniny, je přeci jen jiná, proto jsme se rozhodli oslovit samostatnou stránkou také je,“ dodává marketér Fekar.
Renomovaný obchod s hudebninami prodává a vykupuje nový i antikvární notový materiál, knihy o hudbě a zpěvníky.
Nová stránka má adresu http://www.facebook.com/profile.php?id=453633530390. Firma Kanzelsberger byla založena v roce 1990. Se svými 39 obchody ve 27 městech republiky je největším knihkupeckým řetězcem se zhruba desetiprocentním tržním podílem.
Jablotron pokračuje v osekávání svých aktivit mimo svůj hlavní obor. Po prodeji IoT skládačky BigClown hlásí odchod také vývojářské studio…
Nová verze prohlížeče od Googlu (verze 66) je k dispozici buď prostřednictvím aktualizace, nebo přímo na stránkách Chromu. Kromě různých…
Slovenská Rada pro vysielanie a retransmisiu uložila veřejnoprávnímu Rozhlasu a televízii Slovenska povinnost v rámci sankce odvysílat…
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.