Po spuštění vlastní prezentace na Facebooku loni v květnu firma nyní v únoru zřídila samostatnou stránku oddělení hudebnin pražského Domu knihy Kanzelsberger.
„Facebook se nám osvědčil jako skvělý nástroj pro aktivní a především obousměrnou komunikaci s našimi zákazníky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z marketingu knihkupectví Kanzelsberger. „Cílovka specializovaného oddělení, jako jsou hudebniny, je přeci jen jiná, proto jsme se rozhodli oslovit samostatnou stránkou také je,“ dodává marketér Fekar.
Renomovaný obchod s hudebninami prodává a vykupuje nový i antikvární notový materiál, knihy o hudbě a zpěvníky.
Nová stránka má adresu http://www.facebook.com/profile.php?id=453633530390. Firma Kanzelsberger byla založena v roce 1990. Se svými 39 obchody ve 27 městech republiky je největším knihkupeckým řetězcem se zhruba desetiprocentním tržním podílem.