Hlavní navigace

Hudebniny Domu knihy Kanzelsberger jsou na Facebooku

[Tisková zpráva] Sociální sítě jsou fenoménem posledního roku, který knihkupecký řetězec Kanzelsberger v marketingové komunikaci rozhodně neignoruje.

Sdílet

Po spuštění vlastní prezentace na Facebooku loni v květnu firma nyní v únoru zřídila samostatnou stránku oddělení hudebnin pražského Domu knihy Kanzelsberger.

„Facebook se nám osvědčil jako skvělý nástroj pro aktivní a především obousměrnou komunikaci s našimi zákazníky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z marketingu knihkupectví Kanzelsberger. „Cílovka specializovaného oddělení, jako jsou hudebniny, je přeci jen jiná, proto jsme se rozhodli oslovit samostatnou stránkou také je,“ dodává marketér Fekar.

Renomovaný obchod s hudebninami prodává a vykupuje nový i antikvární notový materiál, knihy o hudbě a zpěvníky.

Nová stránka má adresu http://www.fa­cebook.com/pro­file.php?id=4536­33530390. Firma Kanzelsberger byla založena v roce 1990. Se svými 39 obchody ve 27 městech republiky je největším knihkupeckým řetězcem se zhruba desetiprocentním tržním podílem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).