Rating Hyde parku tak poprvé překonal hranici 200 tisíc diváků. Celkově pořad zasáhl (aspoň tři minuty kontinuálně) 426 000 diváků a byl 10. března 2011 nejsledovanějším pořadem ČT24. V žebříčku Top digital mu patří druhé místo.
Rekordní byl i počet otázek a interakcí. Celkově diváci připravili písemně téměř tisícovku dotazů, ale další přicházely i jinými komunikačními kanály. Pod statusy k danému dílu na facebookové stránce pořadu se objevilo do pátečního odpoledne 857 komentářů. Stejně tak zatím nejvyšší byl počet diváků hodnotících svými hlasy vystoupení hosta.
Pořad Hyde park ČT24 přitahuje stále větší pozornost diváků. Při porovnání ratingu s úplně prvním vydáním byla sledovanost včerejšího dílu trojnásobná. První vydání se ohlásilo divákům 4. ledna 2010 a jeho hostem byl tehdy rovněž ministr financí Eduard Janota. Loňské lednové vydání sledovalo průměrně 70 tisíc lidí. Pořad, který si klade za cíl mapovat aktuální a nejžhavější témata a zve hosty prakticky ze všech oblastí lidské činnosti, si získává čím dál větší přízeň diváků. Hyde park je láká svou spontaneitou, která pomáhá spoluvytvářet rozsáhlou celospolečenskou diskusi nad nejzávažnějšími problémy současné české společnosti.