OPAVA/ PRAHA, 28. dubna 2010 – Společnost Internet Billboard (IBB) letos na konferenci představila unikátní možnost cílení reklamy na internetu. Systém Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od německé společnosti nugg.ad umožňuje firmám (inzerentům) efektivně doručit reklamní sdělení na internetu
„Technologie PBT je založena na kombinaci chování lidí na internetu (monitoring uživatelů) a sběru dat, ze kterých je k dispozici cca 80 sociodemografických a zájmových parametrů. Z těchto parametrů jsme pak schopni vytvořit jednotlivé osobnostní profily (persony),“ říká Tomáš Horák, obchodní ředitel společnosti IBB. Celý proces samozřejmě probíhá v souladu s ochranou osobních údajů. „Nespornou výhodou tohoto systému ovšem je, že na základě dat získaných od jiných uživatelů, jsme schopni odhadnout chování těch, o kterých detailní informace nemáme,“ dodává Horák.
Systém PBT tak přináší výrazné úspory v nákladech na internetové reklamní kampaně a zároveň daleko větší účinnost (vyšší CRT, lepší konverze) díky přesně specifikované cílové skupině.
O společnosti Internet BillBoard
Společnost Internet BillBoard je předním poskytovatelem služeb, řešení a technologií v oblasti internetové reklamy. Činnost společnosti Internet BillBoard se dělí na dvě divize: BillBoard a BB Elements. Divize BillBoard je provozovatelem největšího výměnného reklamního systému na českém a slovenském internetu. Zákazníkům nabízí maximalizaci příjmů z reklamy na jejich vlastních stránkách a nákup reklamního prostoru napříč internetovými servery. Divize BB Elements je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu reklamních ploch a kampaní určené pro provozovatele serverů, mediální agentury a mediální zastupitelství. Více o společnosti naleznete na http://internet-billboard.cz.