Hlavní navigace

IBM rozšiřuje program Express Advantage a podněcuje tak inovace a růst na trhu středních firem

[Tisková zpráva] ST. LOUIS, Missouri, 30. dubna 2007: Na své konferenci PartnerWorld 2007 oznámila společnost IBM (NYSE: IBM) významné globální rozšíření svého programu Express Advantage pro středně velké společnosti. Spojením komplexní sady produktů pro střední firmy, zdrojů obchodních partnerů IBM a služeb zákazníkům vytváří program IBM Express Advantage jednotné, ucelené řešení, které má podpořit inovace a růst středně velkých společností.

Sdílet

Po loňském uvedení v Severní Americe nyní IBM uvádí program Express Advantage v dalších 23 zemích a vytváří tak platformu pro další růst trhu středně velkých firem. IBM zároveň oznámila řadu nových a zdokonalených systémů, softwaru a služeb Express Advantage, jimiž doplnila své špičkové portfolio produktů pro střední firmy, dále nové ucelené zdroje pro obchodní partnery na podporu růstu v oblasti středních firem a díky inovacím zjednodušený přístup k zástupcům IBM a jejím obchodním partnerům. Na podporu globálního rozšíření programu Express Advantage a generování poptávky vynaloží IBM přes 200 miliónů dolarů.

Nedávný průzkum IBM mezi 1 200 středně velkými firmami z celého světa a nejrůznějších odvětví ukázal, že se téměř dvě ze tří firem chystají v příštích dvou letech provést alespoň jednu změnu svého podnikatelského modelu, aby dokázaly lépe soutěžit na trhu a podpořily svou expanzi. Středně velké firmy po celém světě stále častěji při expanzi svých aktivit překračují tradiční trhy a oblasti podnikání.

„Program IBM Express Advantage je základem strategie IBM pro trh středně velkých firem a katalyzátorem, který nabízí zákazníkům snadný přístup k inovacím,“ řekl Surjit Chana, viceprezident globálního marketingu IBM pro malé a střední firmy. „Významné rozšíření programu Express Advantage o třiadvacet dalších zemí dokládá odhodlání naší společnosti poskytovat produkty, ekosystém obchodních partnerů a prostředky, které pomohou středně velkým firmám inovovat, růst a řešit nejnáročnější podnikatelské výzvy.“

Nové produkty v rámci programu Express Advantage: 

  • Servery: IBM System i 515 Express, IBM System i 525 Express
  • Úložné systémy: IBM System Storage TS2340 Tape Drive Express
  • Software: IBM Lotus Complete Messaging Express Starter Pack, IBM Lotus Complete Collaboration Express Starter Pack

Kromě nových produktů Express Advantage zároveň IBM oznamuje nové zdroje pro své obchodní partnery, které jim mají poskytovat ucelenou podporu při dodávání řešení zákazníkům z řad středních firem.

Mezi nové zdroje a nástroje pro obchodní partnery IBM patří vylepšené portály PartnerWorld Express Advantage po celém světě, nové a vylepšené výchozí body Solutions Builder Express a zdokonalený nástroj Solutions Consultant Express Tool.

Dále IBM uvedla novou specializaci Business Continuity, jež nabízí obchodním partnerům IBM detailní informace o trhu, technickou a marketingovou podporu a také spolupráci při prodeji řešení kontinuity provozu.

Středně velké firmy po celém světě ocení rozšíření týmu podpory zákazníků Express Advantage Concierge, jenž poskytuje snadný přístup ke kvalifikovaným zástupcům IBM, kteří jsou schopni reagovat na nejrůznější potřeby ze strany klientů. Tento podpůrný tým je k dispozici jakékoli středně velké firmě bez ohledu na to, jestli už je zákazníkem IBM. Pomůže společnostem nacházet odpovědi potřebné k řešení jejich podnikatelských problémů, vyhledat místního obchodního partnera IBM a doporučit ty pravé zdroje a technologii IBM.

Účelem programu IBM Express Advantage je poskytovat středně velkým společnostem jednoduchá řešení náročných problémů prostřednictvím komplexní řady produktů, jejichž ceny a provedení je přizpůsobeno jejich možnostem a potřebám, a to s podporou rozsáhlé sítě obchodních partnerů IBM. Pro financování produktů a řešení IBM Express Advantage mohou klienti využít služby IBM Financing Advantage. Ty jim nabízejí snadný přístup ke kapitálu potřebnému pro růst a inovace, výhodné sazby a snadno pochopitelné smlouvy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).