Se spuštěním regionálního zpravodajství startuje prodej cílené regionální reklamy. „iDNES.cz je dlouhodobě hodnocen jako nejlepší web v celostátním, všeobecném i sportovním zpravodajství. Chceme si toto renomé rozšířit i na regionální úroveň. A zároveň nabídnout levnější, ale přitom cílenou regionální inzerci menším firmám,“ říká Jaroslav Kábele ředitel iDNES.cz. Společnosti v daném regionu tak budou moci spojit své jméno se značkou iDNES.cz.
O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.
Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM a hudební televize Óčko.