Tři programy z vlastní produkce IKO Cable CZ/SK, Film+, Fishing&Hunting a DOQ, doplnily dva dětské programy. Plně lokalizované kanály Nickelodeon a Nick Jr. a šest hudebních programů VH1, VH1 Classic, MTV Rocks, MTV Hits, MTV Dance a také první mezinárodní hudební kanál z nabídky MTVNI vysílaný v HD kvalitě – MTVNHD.
„Je pro nás velkou výzvou, že se prestižní mezinárodní mediální společnost MTV Networks International s dlouholetou historií rozhodla využít silného diváckého potenciálu českého a slovenského trhu a svěřila distribuci svých TV kanálů právě našemu týmu. Uvádí Erika Luzsicza, regional sales manager a managing director IKO Cable a o dalším rozšíření dodala:“Rozšířením našeho portfolia o dva dětské kanály a dalších šest hudebních programů se nám podařilo uspokojit stále sílící poptávku po zábavě v nejvyšší kvalitě pro celou rodinu.“
Velmi úspěšné dětské kanály Nickelodeon a Nick Jr. jsou již dlouho dobu nedílnou součástí více než dvanácti miliónů domácností v ostatních regionech Evropy a jejich distribuce se nyní velmi intenzivně soustřeďuje na Českou a Slovenskou republiku. Tyto kanály vhodně doplňují stávající portfolio tematických programů z nabídky společnosti IKO Cable s.r.o. určených pro celou rodinu. Diváky zaručeně potěší nejen bohatý obsah vysílání plný oblíbených pořadů, ale i plně lokalizované internetové stránky (www.nickelodeon.cz), které hrdiny těchto pořadů dostanou blíže k domácímu publiku.
Hudební kanály VH1, VH1 Classic a kanály pod hlavičkou MTV- Rocks, Hits a MTV Dance, nejsou na českém a slovenském trhu neznámé a již delší dobu tento celek představuje divákům široké spektrum hudebních žánrů.
Kanál MTVNHD je prvním programem vysílaným v HD rozlišení v portfoliu IKO Cable a přinese divákům požitek z hudby i obrazu v té nejlepší kvalitě.
„Uzavření dohody o distribuci TV kanálů MTV Networks International prostřednictvím mediální společnosti IKO Cable, považuji za klíčový krok k rozšíření a k další expanzi našeho vysílání do české a slovenské republiky. Považujeme si spolupráce s IKO Cable, neboť prostřednictvím této spolupráce, mohou diváci v obou zemích sledovat na svých obrazovkách celosvětově uznávané dětské a hudební programy. Uvedla Diana Jawad, Regional Sales Manager a Emerging markets manager společnosti MTVNI.