Software EAM Business Edition, který je určen pro středně velké firmy s jednou nebo více provozovnami, zvyšuje produktivitu a zkracuje prostoje tím, že spravuje několik důležitých podnikových funkcí v rámci jednoho internetového řešení.
“Jak menší podniky vytvářejí stále komplikovanější aktiva, požadují snadno obsluhovatelné, přesto však výkonné řešení pro správu aktiv a majetku, které by odpovídalo jejich potřebám,” říká Jim Handy, president skupiny pro strategická řešení společnosti Infor. “Software EAM Business Edition nabízí společnostem s malým nebo žádným oddělením IT plně funkční řešení s bezkonkurenčním náhledem do jednotlivých operací a se schopností kompletně se integrovat s dalšími podnikovými aplikacemi – což jsou výhody běžně vyhrazené pro velké nadnárodní korporace.”
Software EAM Business Edition obsahuje funkce určené pro jeho rychlé nasazení. Zákazníci jej mohou začít používat už za dva týdny, a to včetně proškolení a nakonfigurování, což umožňuje majitelům malých firem věnovat se tomu, co se jich týká nejvíce – řízení jejich podnikání. Základem snadného používání tohoto řešení jsou základní klíčové prvky, mezi které patří:
- Hlavní výkonové ukazatele: Předem nastavené ukazatele poskytují okamžitý obrázek o tom, jaká je výkonnost jednotlivých aktiv;
- Hlášení: Je možné vygenerovat řadu předem nadefinovaných hlášení, včetně hlášení o majetku, materiálech, nákupu, časovém plánování, projektech a analýzách rozpočtů, která umožňují rychlý a snadný náhled na jednotlivé operace;
- nternetová architektura: Snadný přístup k důležitým informacím umístěným na centrálním serveru, což poskytuje základy pro plynulé a kompaktní používání této technologie v praxi;
Grafické uživatelské rozhraní: Grafické uživatelské rozhraní programu EAM Business Edition pracuje ve standardním internetovém prohlížeči, což podporuje rychlé osvojení uživatelem a zkracuje dobu školení. Uživatelé si mohou upravit obrazovky s pracovními příkazy a harmonogramy podle svých konkrétních požadavků.
Software EAM Business Edition společnosti Infor nabízí perfektní únikovou cestu pro tisíce zákazníků s Infor MP2, protože poskytuje všechny potřebné funkce požadované pro fungování organizace, ovšem bez složitosti spojené s řešeními pro velké podniky,” říká Marty Osborn, ředitel obchodního marketingu společnosti Infor. “Toto nové řešení pomáhá integrovat a efektivně spravovat aktiva podniku, přičemž navíc zajišťuje i lepší průhlednost a ovládání firmy.”
EAM Business Edition roste spolu se zákazníkem, čímž se prodlužuje životnost jeho investice do IT. Jak se potřeby vyvíjejí, je zde k dispozici několik modulů, které pomáhají splňovat rostoucí nároky malých podniků, včetně modulu Aktiva, ve kterém je možné zjišťovat, sledovat, vyhledávat a analyzovat data o fyzických aktivech, maximalizovat tak produktivitu a prodloužit životnost těchto aktiv. Modul Preventivní údržba umožňuje vytvářet úlohy pro provádění servisních prací na vícenásobných aktivech a plánovat preventivní údržbu na základě pevně stanoveného data, pružného časového období nebo měřitelného použití. Modul Materiály a zásoby nabízí nástroje ke sledování a řízení stavu zásob ve skladech a zajišťuje vypočítávání a určování ekonomicky výhodného objednacího množství, zatímco modul Nákup umožňuje objednávání správných dílů a sledování dodacích lhůt, chování dodavatelů, plateb a dodávek zboží.
Kromě toho je možné toto řešení bez problémů sloučit s rodinou finančních aplikací společnosti Infor a zajistit tak komplexní dohled nad podnikovými procesy.