Hlavní navigace

Infor inovoval své CRM řešení Epiphany

[Tisková zpráva] 39 nových funkcí pomáhá zefektivnit marketingové kampaně

Sdílet

PRAHA, 31. března 2010 – Plně v souladu se svým zákaznicky orientovaným přístupem dnes společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing, Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.

Novinky

  • Infor CRM Epiphany je přední řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.
  • Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.
  • Vylepšení řešení v oblasti vnějšího marketingu umožňuje lepší opakovanou použitelnost informací, což se pozitivně projevuje na rychlosti a flexibilitě při vytváření a vedení kampaní.
  • Nová funkcionalita pro e-mail marketing zvyšuje úroveň flexibility a personalizace, takže pracovníci marketingu mohou vytvářet sofistikovanější a relevantnější e-mailové kampaně.

Co říkají zákazníci
„Pier 1 již léta úspěšně používá řešení Infor CRM Epiphany k provozování svých outbound marketingových kampaní, avšak rychlost s jakou se svět marketingu mění je natolik vysoká, že může leckteré organizaci zlomit vaz,“ vysvětluje Brian Murphy, Customer Database Manager ve společnosti Pier 1. “Infor opět dodržel svůj slib nám nepřetržitě poskytovat vynikající zákaznický servis tím, že přizval naší organizaci do procesu vývoje a optimalizace řešení, které se díky tomu rozvíjí v souladu s našimi stále náročnějšími požadavky na marketing.“

Co říkáme my
„Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing s modulem External Data Access umožňuje pracovníkům marketingu využívat informace získané kdekoli v organizaci, snadno zahrnout jakákoli data a přitom dodržet veškerá existující omezení,“ vysvětluje Jackie Palmer, senior product manager CRM ve společnosti Infor. „Snadná implementace navíc pomáhá organizacím urychlit návratnost jejich investice a snížit celkové náklady na vlastnictví.“

Další zdroje
Poznámka: pro přístup k online obsahu může být vyžadována registrace

  • Webová stránka řešení Infor CRM Epiphany – www.infor.com/pro­duct_summary/crm/e­piphany/
  • Webcasty – www.infor.com/com­pany/webcasts/crmar­chive/
  • Online Demo
    • Infor CRM Epiphany Outbound Marketing – http://www.in­for.com/conten­t/demos/15320/
    • Infor CRM Epiphany Interaction Advisor – http://www.in­for.com/compa­ny/solutionde­mos/solutionde­mos-crm/22172/
  • Podcasty – http://www.in­for.com/crm-podcast/
  • Brožury – http://sn.im/in­for_crm_white­papers

O společnosti Infor
Infor poskytuje více než 70 000 zákazníků lepší a intenzivnější vztah se svým dodavatelem podnikového softwaru. Software Infor je možné snadno pořídit, snadno nasadit a jednoduše spravovat. Je vytvořený nikoliv pro revoluční změny ale pro postupný rozvoj. Existuje lepší způsob jak využívat podnikový software, více zjistíte na http://cz.infor­.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).