Hlavní navigace

Internet BillBoard představil nové formáty Intextové reklamy

[Tisková zpráva] Internet BillBoard byl partnerem včerejšího odborného setkání Internet Advertising Conference 2008 v pražském Slovanském domě, který analyzoval aktuální situaci na mediálním trhu.

Sdílet

OSTRAVA / PRAHA, 21. května 2008 – Společnost Internet BillBoard a.s. (IBB), významný český dodavatel služeb pro správu internetové reklamy, byla jedním z partnerů včerejšího odborného setkání Internet Advertising Conference 2008. Pořadatelem a garantem bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), organizátorem společnost Internet Info.

"Na Internet Advertising Conference 2008 jsme nevystoupili jen jako partneři, ale také jako účastníci. Předsálí konferenčního sálu Slovanského domu zpestřil náš marketingový a obchodní tým, který představil nové nejméně agresivní formáty Intextové reklamy, jejíž spuštění plánujeme začátkem června,“ řekl generální ředitel IBB Karel Pavlíček a dodal: „Představení Intextové reklamy jsme pojali v duchu sloganu „Buďte IN s Intextovou reklamou, nabídněte bubliny na internetu“. Důraz klademe především na nové formáty Intextové reklamy tzv. bubliny, kterými je nejen text, logo, ale také video a flash. Právě videokampaně/flash přímo v článku mohou efektivně přispívat k budování značky a její image.“

Konference byla určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, zejména zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu či zástupců online komunikace, poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Nechyběli ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).